خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز:

مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی کلانشهر تبریز احیاء می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۲۲۱

در طرح جدید هیچ چارت سازمانی خاص پیش بینی نشده و برابر طرح طراحان، بار مالی خاصی به نهاد شهرداری تحمیل نخواهد شد.

عضو هیات رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز از احیای مرکز پژوهش های این شورا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید حاجی زاده در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تعداد ۱۰ نفر از اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز به تازگی طرح۲ فوریتی تحت عنوان احیای مرکز پژوهش های شورای اسلامی تبریز را امضاء کرده اند که با طرح و تصویب نهایی در یکی از جلسات شورا و تائید فرمانداری عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به تصویب طرح مشابهی در سال گذشته و ارجاع مصوبه مزبور توسط فرمانداری به خاطر آنچه بار مالی و همچنین نبود مراکز مشابه در دیگر شهرهای کشورمان عنوان شد، گفت: در طرح جدید هیچ چارت سازمانی خاص پیش بینی نشده و برابر طرح طراحان، بار مالی خاصی به نهاد شهرداری تحمیل نخواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز اضافه کرد: با مطرح شدن این طرح در صحن شورا و تضارب آراء توسط اعضای شورا، نحوه احیاء و فعالیت مجدد مرکز پژوهش های شورای اسلامی کلانشهر تبریز با شرایط مورد اشاره تدوین و برای تائید نهایی به فرمانداری ارسال خواهد شد.

حاجی زاده خاطرنشان کرد: هم اکنون در کلانشهرهایی مانند شیراز و مشهد مرکز پژوهش های شورا فعال بوده، ضمن اینکه برخی پیشنهادها مبنی بر تمرکز بیشتر برخی از اعضای شورا در فعالیت دوباره مرکز پژوهش های شورای تبریز واصل شده است که می تواند ابهام مربوط به فقدان ساختار سازمانی این مجموعه را مرتفع کند.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز تأکید کرد: با آغاز به کار مجدد مرکز پژوهش ها، طرح ها و لوایح مطروحه در شورای اسلامی تبریز که لازم دیده شود، مورد بررسی کارشناسی بیشتر قرار گرفته و تمام سیاستگذاری های مدیریت شهری با بهره مندی از دیدگاه های علمی این مرکز تدوین و قابل اجرا خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: هنوز آثار مثبت فعالیت مرکز پژوهش‌ها در ادوار قبلی شورای اسلامی کلانشهر تبریز ملموس و قابل رویت است و نیاز به فعالیت دوباره آن در زمان حاضر بیش از پیش احساس می شود.

سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز ابراز امیدواری کرد، راه اندازی مرکز پژوهش‌های این شورا، زمینه ساز اتخاذ تصمیم‌هایی منطقی، علمی، به دور از فشارهای غیرموجه و متناسب با صلاح شهر و شهروندان برای عمران و آبادانی بیش از گذشته تبریز شود.

سال گذشته نیز طرح احیای مرکز پژوهش های شورای اسلامی تبریز برای چندمین بار پی در پی مطرح شد اما به دلایل مختلف مورد تصویب قرار نگرفت و از همان موقع تاکنون مطرح کردن دوباره این موضوع مسکوت مانده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز