خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد:

جلسات هیئت امنای استانی از ۱۳ دی ماه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۲۱۶

وقتی که دانشگاه آزاد را تحویل گرفتم طبق گزارش خزانه‌دار مرکزی دارای ۲۳۵ واحد زیان‌ده بود / این آمار تا پایان سال ۹۲ به ۱۷۱ واحد رسید و پیش‌بینی من این است که تا پایان سال جاری به ۵۰ واحد برسد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری جلسات هیئت امنای استانی از ۱۳ دی ماه به مدت ۱۰ روز خبر داد و گفت: این جلسات به منظور تصویب بودجه استان‌ها برای سال ۹۴ و نهایی کردن آن برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، میرزاده در جلسه شورای نمایندگان تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد، اظهار کرد: طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، ما نهایتا در دانشگاه آزاد اسلامی، ۳۱ دانشگاه آزاد خواهیم داشت که به نام دانشگاه آزاد اسلامی استان نامیده می شود.

وی با بیان اینکه وقتی که دانشگاه آزاد را تحویل گرفتم طبق گزارش خزانه‌دار مرکزی دارای ۲۳۵ واحد زیان‌ده بود، گفت: این آمار تا پایان سال ۹۲ به ۱۷۱ واحد رسید و پیش‌بینی من این است که تا پایان سال جاری به ۵۰ واحد برسد.

میرزاده خطاب به نمایندگان تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد، خواستار تصویب رشته‌های مورد نیاز در استان و منطقه شد و با تاکید بر شناسایی و پیشنهاد این رشته‌ها، گفت: قطعا رشته‌های جدید و نوظهور بیشتر مورد استقبال وزارت علوم است.

همچنین در جلسه شورای نمایندگان تام‌الاختیار مصوب شد که تا پایان اسفند ۹۳ به واحدهای زیان‌ده فرصت داده شود تا از حالت زیان‌دهی خارج شوند و در غیر این صورت تا خرداد ۹۴ تعیین تکلیف شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز