خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون خبر داد:

هزار میلیارد تومان برای فرصت های شغلی جدید

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۱۸۶

هفته گذشته نشست مشترکی با شورای پول و اعتبار و با حضور روسای بانکها و مسئولان بانک مرکزی برای تخصیص تسهیلات به این بخش برگزار شد.

علی ربیعی در حاشیه بازدید از کارخانه سیمان ساوه در جمع خبرنگاران افزود: بخشی از این تسهیلات برای کمک های فنی، بخشی برای کمک به یارانه سوخت کارخانه ها و بخش دیگر از تسهیلات برای بخش های مختلف تولید اختصاص می یابد.

به گزارش ایلنا، وی گفت: در نشست هفته گذشته با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص کمک گرفتن از صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال صحبت شد که چگونه بتوانیم از منابع صندوق برای تحقق این مهم استفاده کنیم.

وزیر تعاون افزود: هفته گذشته نشست مشترکی با شورای پول و اعتبار و با حضور روسای بانکها و مسئولان بانک مرکزی برای تخصیص تسهیلات به این بخش برگزار شد.

تولید سالانه ۲۰ میلیون تن سیمان مازاد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در صنعت سیمان رشد خوبی داشته ایم به گونه ای که امروز با ۲۰ میلیون تن مازاد تولید در بازار داخلی در سال مواجهیم.

ربیعی در حاشیه بازدید از کارخانه سیمان پرند افزود: اکنون باید دیپلماسی صادراتی برای کالاهایی که امکان رقابت و صادرات آن وجود دارد در دستور کار قرار گیرد که از این طریق هم تولید داخل و هم سطح اشتغال حفظ خواهد شد.

وی گفت: خریداران سیمان ما کمی دچار مشکلات شده اند بنابراین می توانیم بخشی از سیمان مازاد را در جاده ها با توجه به قیمت بالای قیر به عنوان جایگزین به کار بریم و در ساخت جاده ها از بتن استفاده کنیم به ویژه اینکه امسال دولت در ساخت جاده و راه آهن برنامه های زیادی دارد.

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: برای ایجاد فرصت های شغلی جدید، هزار میلیارد تومان در بودجه سال ۹۴ زیرنظر دبیرخانه شورای عالی اشتغال پیش بینی شده است.

ربیعی درحاشیه بازدید از کارخانه سیمان ساوه در جمع خبرنگاران اضافه کرد: بخشی از این تسهیلات برای کمکهای فنی، بخشی برای کمک به یارانه سوخت کارخانه ها و بخش دیگر از تسهیلات برای بخش های مختلف تولید اختصاص می یابد.

وی گفت: در نشست هفته گذشته با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص کمک گرفتن از صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال صحبت شد که چگونه بتوانیم از منابع صندوق برای تحقق این مهم استفاده کنیم.

وزیرتعاون افزود: هفته گذشته نشست مشترکی با شورای پول و اعتبار و با حضور روسای بانکها و مسئولان بانک مرکزی برای تخصیص تسهیلات به این بخش برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز