خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان:

عمران و آبادانی کشور، نیازمند شبکه حمل و نقل ایمن و گسترده است

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۱۷۶

امنیت، ایمنی و نگهداری راه از اهمیت خاصی برخوردار است و به همین دلیل عمران و آبادانی کشور یک شبکه حمل و نقل ایمن و گسترده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در حاشیه مانور بزرگ امداد جاده‌ای ضمن گرامیداشت هفته «حمل و نقل، رانندگان و راهداری» یکم دی ماه را روز ارج نهادن به راهداران زحمتکش به عنوان فرشتگان نجات در جاده‌ها عنوان کرد و گفت: فعالیت تمام کسانی که در امداد جاده‌ای در کمک و خدمت‌رسانی و آرامش و آسایش هموطنان تلاش می‌کنند ستودنی است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمود محمودزاده به آیه ۳۲ سوره مائده اشاره کرد و اظهار داشت: در این آیه آمده است هرکس انسانی را حیات بخشد گویا همه مردم را زنده کرده است و ارتباط این آیه با خدمات تمامی کسانی که در امداد جاده‌ای تلاش می‌کنند مصداق دارد.

وی عمران و آبادانی کشور را نیازمند ایجاد یک شبکه حمل و نقل ایمن و گسترده خواند و ادامه داد: امنیت، ایمنی و نگهداری راه از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی از انسجام و تعامل دستگاه‌های امدادی نظیر پلیس راه، هلال احمر، اورژانس و… با راهداران صمیمانه تقدیر کرد و گفت: آسایش و آرامش مردم و ایمنی تردد در راه‌های استان اصفهان، مرهون فداکاری‌ها و تلاش‌های این عزیزان است که در سرمای زمستان و گرمای طاقت فرسای تابستان به دور از خانواده در خدمتگزاری به مردم کوشا هستند.

وی هدف اصلی مانور بزرگ امداد جاده‌ای و استقرار تیم‌های امدادی را برقراری تردد ایمن و روان در سطح راه‌های استان اصفهان عنوان کرد.

معاون امور عمرانی استانداری اصفهان نیز در این مراسم، جایگاه ویژه استان اصفهان را از لحاظ قرارگیری در مرکز کشور مهم ارزیابی کرد و گفت: سطح راه‌های استان اصفهان وسیع و تردد در راه‌های استان اصفهان از آمار بالایی برخوردار است و به همین لحاظ توانایی تیم‌های راهداری و دستگاه‌های امداد جاده‌ای در این استان می‌بایست متناسب با انتظارات کشوری باشد.

محمدعلی طرفه اقدامات در زمینه توسعه و نگهداری راههای استان اصفهان را ستودنی خواند و اظهار داشت: استان اصفهان با تجهیزات در اختیار و اقدامات موثر توانسته پاسخگوی نیازهای مردم و ترددکنندگان از راههای این استان در بحثایمنی باشد.

طرفه به شروع فصل سرما اشاره کرد و گفت: کلیه نیروهای امدادی در جهت خدمت‌رسانی به مردم در سطح راه‌های استان به ویژه نقاط صعب‌العبور آمادگی کامل را داشته باشند.

وی یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولین را تلفات جاده‌ای عنوان کرد و اظهار داشت: با اقدامات خوبی که تاکنون انجام شده در چند ساله اخیر شاهد کاهش تلفات جاده‌ای در استان اصفهان بوده‌ایم.

معاون امور عمرانی استانداری اصفهان افزایش ایمنی را از مهم‌ترین اقدامات حوزه راه دانست و گفت: با تلاش‌هایی که کلیه دستگاه‌ها جهت برقراری ایمنی و ارتقاء ایمنی در راه‌های استان دارند، امید است شاهد کاهش تلفات و تصادفات ناشی از رانندگی را راههای استان باشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم کلیه دستگاه‌های امداد جاده‌ای، نظیر راه و شهرسازی، پلیس راه، پلیس راهور، نیروی انتظامی، فرودگاه، هلال احمر، اورژانس، آتش‌نشانی، شرکت توزیع نیروی برق، شرکت آب و فاضلاب و… با برگزاری مانور مشترک آمادگی و اقتدار خود را در خدمت‌رسانی به مردم در سطح راههای استان به ویژه در ایام فصل سرما به نمایش گذاشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز