خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله خاتمی:

ولی‌فقیه تنها محور حق در زمان غیبت امام زمان(عج) است

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۱۶۶

از آغاز ظهور اسلام این شهیدان بودند که از صمیم جان برای رشد مکتب اسلام سرمایه‌گذاری کرده‌اند و این انقلاب اسلامی نیز مدیون خون شهداست.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ولی‌فقیه تنها محور حق در زمان غیبت امام زمان(عج) است، مردم راه تا آخرین نفر و تا آخرین نفس پای علم ولایت ایستاده‌اند.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله سید احمد خاتمی، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم هجدهمین یادواره سرداران و ۱۲۰ شهید شهرستان انار با تسلیت سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن(ع) بیان کرد: شهیدان محور وحدت ما هستند و نام و یاد آنها پرچم عزت و شرف کشور است.

وی افزود: از آغاز ظهور اسلام این شهیدان بودند که از صمیم جان برای رشد مکتب اسلام سرمایه‌گذاری کرده‌اند و این انقلاب اسلامی نیز مدیون خون شهداست.

خاتمی با بیان اینکه پدران و مادران شهیدان چشم و چراغ ملت هستند٫تصریح: خانواده معزز شهدا همچنان استوار و محکم، حافظ و پیرو خون شهدا و خط ولایت خواهند بود.

وی عنوان کرد: ولی‌فقیه تنها محور حق در زمان غیبت امام زمان(عج) است، این مردم راه خودشان را پیدا کرده‌اند و آن هم راه ولایت است تا آخرین نفر و تا آخرین نفس پای علم ولایت ایستاده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز