خبرگزاری کار ایران

رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

آیت الله غیوری در خدمت به مردم پرانگیزه و نمونه بود

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۱۴۱

اگر در نقطه ای در کشور سیل یا زلزله می آمد، ایشان به سرعت برای کمک رسانی به مردم در آنجا حاضر می‌شدند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به ابعاد شخصیتی مرحوم غیوری تاکید کرد: ایشان در کل عمر هشتاد و چند ساله خود تمام ظرفیت وجودی اش را در خدمت مردم قرار داده بود.

به گزارش ایلنا؛ حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در حاشیه مراسم ختم مرحوم آیت الله غیوری در جمع خبرنگاران با اشاره به ابعاد شخصیتی آن مرحوم اظهار داشت: آیت الله غیوری شخصیتی بود که به تعبیر مقام معظم رهبری همه عمر خود را وقف خدمت به محرومین کرد و در عمر هشتاد و چند ساله خود تمام ظرفیت وجودی اش را در خدمت مردم صرف کرده و در این زمینه پرانگیزه و نمونه بود.

وی افزود: به عنوان مثال اگر در نقطه ای در کشور سیل یا زلزله می آمد، ایشان به سرعت برای کمک رسانی به مردم در آنجا حاضر می‌شدند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: یکی از بزرگترین افتخارات مرحوم آیت الله غیوری این بود که فرزندش را در راه انقلاب و در جنگ تحمیلی تقدیم اسلام کرده بود.

مراسم ختم مرحوم آیت‌الله غیوری، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر عصر امروز یکشنبه با حضور جمعی از مقامات لشکری و کشوری برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز