خبرگزاری کار ایران

با حضور اقشار مختلف مردم؛

مراسم عزاداری سالروز رحلت پیامبر(ص) در دفتر آیت الله صانعی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۱۲۴

در این مراسم، آیت الله یوسف صانعی به دلیل سفر به شهر مشهد، حضور نداشت / حجت الاسلام و المسلمین صادقی از پژوهشگران دینی سخنران این مراسم بود.

ایلنا: مراسم عزاداری سالروز رحلت پیامبر مکرم اسلام(ص) و سالروز شهادت امام دوم شیعیان امام حسن مجتبی(ع) در دفتر آیت الله صانعی در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم عزاداری سالروز رحلت پیامبر مکرم اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع)، ظهر امروز با حضور اقشار مختلف مردم، و برخی از اساتید و علما، در دفتر آیت الله یوسف صانعی از مراجع تقلید شیعه در قم برگزار شد.

در این مراسم، آیت الله یوسف صانعی به دلیل سفر به شهر مشهد، حضور نداشت.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی از پژوهشگران دینی، که سخنران این مراسم بود، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام رحلت پیامبر مکرم اسلام(ص) و سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع)، اظهار داشت: پیامبر اسلام(ص) با دل صاف و قلبی مهربان، جامعه زمان خود را هدایت و مدیریت می کرد.

وی افزود: مدیریت پیامبر گرامی اسلام(ص) در اداره امور جامعه به گونه ای بود که جامعه عرب آن روز را از توحش حاکم بر آن نجات دهد و علاوه بر آن، این جامعه را به گونه ای هدایت کند که جلوه های ایثار و فداکاری و صداقت و مهربانی در آن هویدا و مشخص شود.

این محقق و پژوهشگر دینی، گفت: قطعا با یک برخورد خوب با هر فردی، می توانیم او را متحول کنیم، کما این که پیامبر اسلام(ص) و حضرت علی(ع) این گونه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز