خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه شهرستان آمل:

نظارت مسئولین در ارایه نان مرغوب، ضروری است

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۰۸۱

نان قوت قالب مردم کشورمان است و باید همه مسئولان ذیربط در ارایه نان باکیفیت و سالم که بر سر سفره‌های مردم می‌رود دقت و توجه ویژه‌ای داشته باشند.

معاون استاندار مازندران و فرمانداره ویژه شهرستان آمل از ۱۰ واحد خبازی و نانوایی سطح این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه آمل، غلامحسین شفیع‌زاده معاون استاندار مازندران و فرمانداره ویژه شهرستان آمل از ۱۰ واحد خبازی و نانوایی سطح این شهرستان بازدید کرد.

در این بازدید کیفیت، میزان چانه و پخت نان در سطح ۱۰ واحد خبازی فعال در سطح شهرستان ارزیابی و بررسی شد.

معاون استاندار مازندران در این بازدیدها که با افزایش قیمت نان شدت بیشتری گرفت از نزدیک در جریان مراحل خمیرگیری، چانه‌زنی و پخت نان قرار گرفت.

غلامحسین شفیع‌زاده ابراز داشت: نان قوت قالب مردم کشورمان است و باید همه مسئولان ذیربط در ارایه نان باکیفیت و سالم که بر سر سفره‌های مردم می‌رود دقت و توجه ویژه‌ای داشته باشند.

این مسئول با اعلام اینکه نان یکی از مهمترین برکت الهی است، عنوان کرد: نانوایان و خبازان از اقشار زحمتکش و فعال در جامعه هستند که هدف‌شان از سحرخیزی ارائه خدمت مطلوب و شایسته به همشهریان است.

فرماندار ویژه آمل با اعلام اینکه بازدید مکرر و منظم از واحدهای خبازی در دستورکارمان قرار دارد، متذکر شد: در نظر داریم تا در این بازدید‌ها عملکرد خبازی‌ها را از نظر رعایت کیفیت در پخت، رضایت ارباب رجوع و همچنین بهداشت فردی و محیط کار ارزیابی کنیم.

شفیع‌زاده افزایش کیفیت در پخت نان را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: افزایش کیفی نان تولیدی، نظارت بر نحوه پخت و رعایت مسایل بهداشتی، قیمت و وزن نان در شهرستان از موارد الزامی و ضروری است و همچنین در این بازدیدها درخصوص نبود اعلامیه نرخ‌ جدید در واحدهای خبازی، عدم نصب بر درب این واحدها و رفع نواقص بهداشتی تذکراتی داده شد.

وی، با بیان اینکه در برخورد با واحدهای خبازی متخلف هیچ گونه اغماضی نمی کنیم، اظهار داشت: با هرگونه تخلف که منجر به ایجاد نارضایتی در بین مردم شود، بشدت برخورد می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز