خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیر ورزش و جوانان خبر داد:

تشکیل کانون یا تعاونی پیشکسوتان پرسپولیس با کمک علی پروین

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۰۶۶

هدف از این کار سهیم شدن پیشکسوتان درسهام این باشگاه است و همانطور که وزیر در جلسات واگذاری استقلال و پرسپولیس عنوان کرده حتما در این روند باید نقش پیشکسوتان و بزرگان این دو تیم دیده شود.

مدیر کل حوزه وزارتی و مشاور وزیر ورزش و جوانان گفت: علی پروین به همراه پیشکسوتان، کانون یا تعاونی پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس را تا قبل از واگذاری این باشگاه تشکیل می دهد.

به گزارش ایلنا، حمید گرشاسبی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: دکتر گودرزی در ملاقاتی که با آقای پروین و جمعی از پیشکسوتان داشت، در تایید درخواست آنها پیشنهاد کرد با توجه به واگذاری استقلال و پرسپولیس تا پایان سال، سهمی هم به پیشکسوتان که صاحبان اصلی این دو باشگاه هستند در قالب یک کانون و تعاونی داده شود.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سئوال که در یکی از برنامه های تلویزیونی عنوان شده بود علی پروین برای پرسپولیس کاری بکند افزود: البته موضوع مورد بحثهمین نکته تشکیل تعاونی پیشکسوتان با پیشنهاد و حمایت اقای پروین بوده و هدف از این کار سهیم شدن پیشکسوتان در سهام این باشگاه است و همانطور که آقای وزیر در جلسات واگذاری استقلال و پرسپولیس عنوان کرده است حتما در این روند باید نقش پیشکسوتان و بزرگان این دو تیم دیده شود.

گرشاسبی با اظهار امیدواری نسبت به تسریع روند واگذاری از سوی سازمان خصوصی سازی گفت: خوشبختانه مجلس و دولت یازدهم تصمیم دارد این دو باشگاه به صورت صد در صد واگذار شوند و ان شاءالله در این بین پیشکسوتان و بزرگان این دوباشگاه حتما نقش خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز