خبرگزاری کار ایران

با قهرمانی جام باشگاههای جهان؛

آنجلوتی به رکورد فرگوسن و گواردیولا رسید / کهکشانی ها رکورد گلزنی سال را شکستند

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۰۵۸

آنجلوتی اکنون یکی از سه مربی برتر اروپا است که به بیشترین عناوین قهرمانی در مسابقات اروپایی و جهانی دست یافته است و از این نظر با آلکس فرگوسن و پپ گواردیولا برابری می کند.

کارلو آنجلوتی سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید، پس از قهرمانی این تیم در جام باشگاه های جهان، به رکورد الکس فرگوسن و پپ گواردیولا رسید.

به گزارش ایلنا، آنجلوتی اکنون یکی از سه مربی برتر اروپا است که به بیشترین عناوین قهرمانی در مسابقات اروپایی و جهانی دست یافته است.

قهرمانی تیم رئال مادرید در جام باشگاه های جهان با پیروزی ۲ بر صفر مقابل سن لورنزو آرژانتین، هشتمین قهرمانی آنچلوتی بود.

سرمربی سابق تیم های آثمیلان و چلسی اکنون سه قهرمانی در لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا، سه قهرمانی در سوپر جام اروپا و دو قهرمانی در جام باشگاه های جهان را در کارنامه دارد.

وی از این نظر با رکورد الکس فرگوسن سرمربی افسانه ای منچستریونایتد و پپ گواردیولا سرمربی کنونی بایرن مونیخ برابری می کند.

در این فهرست جیوانی تراپاتونی سرمربی سابق تیم های آثمیلان، بایرن مونیخ و یوونتوس با هفت قهرمانی دوم است. رئال مادرید هم پس از پایان رقابت های جام باشگاه های جهان، رکورد گلزنی در یک سال را شکست.

این تیم توانسته است در سال ۲۰۱۴ تعداد ۱۷۸ گل به ثمر برساند که بیشتر از تعداد گل های هر تیم اسپانیایی دیگری در یک سال است.

رئال مادرید امسال در مسابقات لالیگا ۱۱۰ گل، در لیگ قهرمانان اروپا ۳۷ گل، در جام حذفی اسپانیا ۲۲ گل، در جام باشگاه های جهان ۶ گل، در سوپر جام اروپا ۲ گل و در سوپر جام اسپانیا یک گل به ثمر رسانده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز