خبرگزاری کار ایران

حسن زمانی خبر داد:

تایید صورت‌های مالی استقلال و پرسپولیس برای واگذاری / پیگیری ابهامات در سهام سرخابی

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۰۵۱

بعد از تایید صورت‌های مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، سازمان خصوصی سازی منتظر گزارش سازمان حسابرسی است تا پایان آذر ماه مقدمات مزایده را ترتیب دهد.

رئیس کارگروه نظارت بر واگذاری تیم های پرسپولیس و استقلال درباره آخرین وضعیت واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: خوشبختانه مجمع هر دو باشگاه با حضور مدیران تشکیل شد و اعضای هیات مدیره صورت های مالی را تایید کردند و در اختیار سازمان حسابرسی قرار دادند.

به گزارش ایلنا، حسن زمانی ضمن بیان این مطلب درباره آخرین وضعیت واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: خوشبختانه مجمع هر دو باشگاه با حضور مدیران این دو تیم تشکیل شد و صورت های مالی را اعضای هیات مدیره تایید کردند و در اختیار سازمان حسابرسی قرار دادند.

رئیس کارگروه نظارت بر امر واگذاری پرسپولیس و استقلال در ادامه این مطلب افزود: بعد از تایید صورت‌های مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، سازمان خصوصی سازی، منتظر گزارش سازمان حسابرسی است تا پایان آذر ماه که چند روز باقی نمانده است مقدمات مزایده ترتیب دهد.

وی درباره ابهامات سهام پرسپولیس که اخیرا مطرح شده بود، توضیح داد: ملاک سهام هر باشگاهی، گزارش سازمان حسابرسی است. همچنین سازمان خصوصی سازی تعهد داده که اگر در ادامه مشکلی پیش بیاد، مسائل را برطرف کند. با این حال اگر ابهامی هم در سهام دو باشگاه وجود داشته باشد، مشکلی برای واگذاری وجود ندارد.

زمانی اظهار داشت: اگر بعد از واگذاری، مشکلات و ابهاماتی وجود داشته باشد، قابل بررسی و پیگیری است. بنابراین در حال حاضر مانعی برای واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی وجود ندارد. از آنجا که پیش بینی شده بود که ممکن است مشکلاتی در روند واگذاری و سهام پیش بیاید، هر مسئله‌ای در ادامه و حتی بعد از واگذاری پیش بیاد، قابل پیگیری و برطرف کردن است.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال بیش از بیست سال است که قرار است واگذار شوند و از آنجا که امسال مجلس به طور جدی وارد این موضوع شد و کارگروهی برای نظارت بر امر واگذاری مشخص کرد، گام جدی برای در این زمینه برداشته شد. خوشبختانه تا امروز دستگاه‌های ذیربط و مجمع دو باشگاه همکاری خوبی داشتند. همچنین سازمان خصوصی سازی به عنوان متولی آمادگی این کار را دارد. بنابراین هیچ مشکلی برای واگذاری نداریم که بخواهیم وقت بیشتری برای آن اختصاص دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز