خبرگزاری کار ایران

در ایام رحلت پیامبر اکرم و شهادت امام رضا(ع) انجام می‌شود؛

اختصاص ۲۱ رام قطار فوق العاده به مقصد مشهد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۹۲۷

۴ رام قطار در محور تبریز – مشهد با ظرفیت ۳۰۰صندلی، ۲ رام قطار در محور زنجان - مشهد با ظرفیت ۵۹۴صندلی و ۲ رام قطار در محور مراغه –مشهد با ظرفیت ۴۶۲ صندلی اختصاص یافته است.

مدیر کل تعرفه و نظارت بر بازار راه آهن از اختصاص ۲۱ رام قطار فوق العاده با ظرفیت حدود ۱۸ هزار و ۶۵۰ تعداد صندلی از مبدا شهرهای تهران، تبریز، زنجان و مراغه به مقصد مشهد و ۱۰ رام قطار حومه ای درمحور خراسان و تهران - قم به منظور رفاه حال زائرین امام هشتم(ع) خبر داد.


به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مرتضی جعفری گفت: به منظور رفاه حال زائران امام هشتم(ع) از تاریخ ۲۷ / ۹۳/۹،۱۳رام قطار در محور تهران – مشهد به صورت فوق العاده اختصاص یافته است.


وی افزود: این تعداد قطار شامل قطارهای اتوبوسی و ۶ تخته هستند که با این وجود حدود ۵۰۸۰ صندلی به ظرفیت قطارهای این محور افزوده خواهد شد.


جعفری تصریح کرد: در همین راستا ۴ رام قطار در محور تبریز – مشهد با ظرفیت ۳۰۰صندلی، ۲ رام قطار در محور زنجان - مشهد با ظرفیت ۵۹۴صندلی و ۲ رام قطار در محور مراغه –مشهد با ظرفیت ۴۶۲ صندلی اختصاص یافته است.


مدیر کل تعرفه و نظارت بر بازار راه آهن با اشاره به افزایش تعداد قطارهای حومه ای دراین ایام در محور خراسان و قم خاطرنشان کرد: علاوه بر قطارهای اختصاص یافته در سایر شهرها به مقصد مشهد و بالعکس از تاریخ ۲۵/۹ / ۹۳ لغایت ۵/۱۰ / ۹۳؛ روزانه ۱۰ رام قطار حومه ای در شهرهای نیشابور، آزاد ور، عطار و نقاب و قم با ظرفیتی حدود ۲ هزار و ۵۶۰ صندلی به منظور رفاه حال زائران ثامن الائمه(ع) اختصاص یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز