خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفت‌و‌گو با ایلنا خبر داد:

اعضای کمیسیون تلفیق هفته آینده مشخص خواهند شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۹۱۳

طبق آیین‌نامه جدید مجلس، ترکیب کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۴ به اینگونه است که ۹ نفر از اعضای کمیسیون بودجه، ۶ نفر از اعضای کمیسیون اقتصادی و از سایر کمیسیون‌ها، سه نماینده به ازای هر کمیسیون در کمیسیون تلفیق عضویت خواهند داشت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر ضرروت بررسی هرچه سریع‌تر لایحه بودجه سال آینده از تشخیص اعضای کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۴ در هفته‌ آینده خبر داد و گفت: ترکیب کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۴ از این قرار است که ۹ نفر از اعضای کمیسیون بودجه، ۶ نفر از اعضای کمیسیون اقتصادی و از سایر کمیسیون‌ها، سه نماینده عضویت خواهند داشت.

اسماعیل جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا؛ در پاسخ به چگونگی روند انتخاب اعضای کمیسیون تلفیق برای بررسی لایحه بودجه سال ۹۴، گفت: ‌ اعضای کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۴ در هفته آینده مشخص و جلسات کمیسیون تلفیق سه هفته بعد تشکیل خواهد شد.

به گفته‌ نماینده مسجد سلیمان در مجلس٬ طبق آیین‌نامه جدید مجلس، ترکیب کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۴ اینگونه است که ۹ نفر از اعضای کمیسیون بودجه، ۶ نفر از اعضای کمیسیون اقتصادی و از سایر کمیسیون‌ها، سه نماینده به ازای هر کمیسیون در کمیسیون تلفیق عضویت خواهند داشت.

اسماعیل جلیلی همچنین اظهار کرد: از هفته آینده به مدت دو هفته کمیسیون‌های تخصصی مجلس لایحه بودجه را در جلسات خود مورد بحثو بررسی قرار داده و پیشنهادات خود را به کمیسیون تلفیق ارائه خواهند داد و جلسات کمیسیون تلفیق نیز در هفته سوم برای بررسی لایحه و پینشهادات ارائه شده تشکیل خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز