خبرگزاری کار ایران

تولید کنندگان، سربازان خط مقدم سازندگی و خدمت رسانی به جامعه هستند

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۸۶۹

تولیدگران و صنعتگران، سربازان خط مقدم سازندگی و خدمت رسانی به جامعه هستند و در حل مشکلات شان باید همه مسولین و مقامات اداری و دولتی بسیج شوند و تمام موانع و مشکلات را رفع نمایند.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار ی ویژه شهرستان بابل اظهار داشت: تولید کنندگان و صنعتگران شهرستان در راه تولید مشکلاتی دارند که خواسته هایشان به حق و قابل پیگیری است.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل، جلسه ماهانه اعضای انجمن کارفرمایان و کارآفرینان صنایع شهرستان بابل با حضور جعفر آقاجان نتاج، معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار ی ویژه شهرستان بابل بمنظور آشنایی و طرح مسایل و مشکلات پیش روی تولید در شهرستان بابل برگزار گردید.

وی افزود: تولیدگران و صنعتگران، سربازان خط مقدم سازندگی و خدمت رسانی به جامعه هستند و در حل مشکلات شان باید همه مسولین و مقامات اداری و دولتی بسیج شوند و تمام موانع و مشکلات را رفع نمایند.

جعفر آقاجان نتاج با اشاره به تصویب طرح تکریم ارباب رجوع در مجلس، حفظ حقوق قانونی و شهروندی را از وظایف مدیران و کارکنان ادارات دانست و افزود: تمام مدیران و کارکنان اداری شهرستان می بایست در رفتارها و اعمالشان این موارد قانونی را رعایت کنند و احترام مدیران واحدهای تولیدی، این سرمایه گذاران و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نگه بدارند و با گرمی از آنها در مراجعات به ادارات برخورد نمایند.

وی در پایان افزود: مدیران واحدهای تولیدی می توانند مکاتبات و درخواستهای به حق خود را به فرمانداری انتقال دهند و فرماندار و سایر مسولین مستقر در فرمانداری آمادگی دارند تا باحل و فصل مشکلات پیش رو، اقدامات مثبتی را انجام دهند. و در همین راستا دید و نگاه خوبی هم در شهرستان با آمدن دولت تدبیر و امید نسبت به کارفرمایان و سرمایه گذاران وجود دارد و امیدواریم بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی گام برداریم.

محمد صادق رمضانپور چاری رییس انجمن کارفرمایان و کارآفرینان صنایع شهرستان بابل نیز در ادامه اظهار داشت: با اقدامات و حل مشکلاتی که در دفتر انجمن صورت می گیرد، تنها به عنوان تزریق مسکن به واحدهای تولیدی عمل می شود ولی درمان قطعی صورت نمی گیرد.

وی از مسولین و دولت مردان خواست: تا نسبت به حل مشکلات و آسیب های موجود در بخش صنعت و تولید فکر اساسی نموده تا سربازان خط مقدم تولید و خدمت نظام مقدس بتوانند با امید و انگیزه ای که با روی کار آمدن دولت یازدهم بوجود آمده، همچنان با جسارت و شهامت بسیجی گونه شان به فعالیت و تولید و ایجاد اشتغال ادامه دهند.

محمد صادق رمضانپور در ادامه از حجت الاسلام تقوی فر مدیر کل دادگستری استان تشکر و قدردانی نمودزیرا که ایشان شخصاً پای کار آمدند و در جهت تحقق مدیریت جهادی با آن روحیه مبارزه طلبانه و بسیجی گونه هاشان نسبت به حل مشکلات واحدهای تولیدی اقدام نمودند.

وی در ادامه با تقدیر از استاندار مازندران وفرمانداربابل، افزود: دید و نگاه خوبی در سطح استان و شهرستان به تولید و اشتغال ایجاد شده و این اعمال مدیران هم سبب شده تا مدیران واحدهای تولیدی روحیه و انگیزه مضاعف بگیرند و در جهت فرمایشات مقام معظم رهبری(اقتصاد مقاومتی) گام بردارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز