خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

بازگشایی مسیرهای اطراف پادگان تا دو ماه آینده / / جابجای ندامتگاه مرکزی زنجان در ۲سال آینده

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۸۵۲

ظرف ۲ ماه آینده مسیر پادگان زنجان با اتمام عملیات اجرایی آن باز گشایی و ندامتگاه مرکزی زنجان تا ۲ سال آینده جا به جا می‌شود.

استاندار زنجان گفت: در حال توافق نهایی برای بازگشایی مسیرهای اطارف پادگان زنجان هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در زنجان، جمشید انصاری، در جمع خبرنگاران، با اشاره به اتمام عملیات اجرایی مسیرهای غربی و شرقی بازگشایی پادگان زنجان، اظهار داشت: در امتداد اجرای عملیات عمرانی زنجان در مسیر بازگشایی مسیرهای اطراف پادگان زنجان که در منطقه شمالی زنجان واقع شده است بحثانتقال ندامتگاه مرکز زنجان نیز نهایی شده است.

انصاری با بیان اینکه تا بستان سال آینده شاهد انتقال اردوگاه محکومین مواد مخدر در زنجان خواهیم بود، افزود: با اجرای این امر در۲ سال آینده ندامتگاه مرکزی زنجان نیزجا به جا می‌شود.

استاندار زنجان با اشاره به محل قرار گیری این دو مرکز در راستای منطقه شمالی زنجان و ارتباط نقاط پرتردد بین چند منطقه پر جمعیت زنجان گفت: شاهد عملیات عمرانی در راستای رشد وتوسعه شهر زنجان با اقدامات جدید در این مناطق خواهیم بود.

انصاری در ادامه با بیان اینکه محل ندامتگاه کنونی زنجان، نیز در آینده جا به جا خواهد شد، گفت: با ایجاد مراکز تجاری، رفاهی در زمین ندامتگاه زنجان شاهد چهره جدید و آباد شهری در این منطقه از شهر خواهیم بود و مردم نیز از خدمت مطلوب شهروندی بهره‌مند خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز