خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در گفت‌‌وگو با ایلنا:

بیش از۵۰ درصد داوطلبان هلال احمر را زنان تشکیل می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۸۴۷

در تلاش هستیم با آموزش و پیشگیری در جهت حل مسائل روحی و روانی افراد در جامعه نیز قدم برداریم.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از طراحی یک مدل رفتاری برای داوطلبان حرفه‌ای این جمعیت خبر داد.

فرحناز رافع در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در مورد برنامه‌های جدید سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: به تازگی یک مدل رفتاری در زمینه شاخص‌های رفتاری داوطلبان طراحی شده، که بر اساس آن یک مدل حرفه‌ای از داوطلب ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: این مدل در واقع منجر به ایجاد یک الگو و سنبل برای افزایش فعالیت‌های داوطلبانه در جامعه و نهادینه شدن این فرهنگ در بین تمامی اقشار جامعه می‌شود و مردم را ترغیب می‌کند که نسبت به یکدیگر بی‌تفاوت نباشند.

رافع افزود: علاوه بر این اقدام تلاش داریم تا تعداد اعضا سازمان را با توجه به رتبه بندی که برای اعضا، داوطلبان و خانه‌های داوطلبی در نظر گرفته شده، بالا ببریم و همچنین در نظر داریم تا مردم را برای تشکیل سمن‌های همسو با جمعیت هلال احمر و فعالیت‌های نوع دوستانه ترغیب کنیم.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر اظهار کرد: از طرف دیگر در تلاش هستیم با آموزش و پیشگیری در جهت حل مسائل روحی و روانی افراد در جامعه نیز قدم برداریم.

رافع تصریح کرد: در حال حاضر بیش از۵۰ در صد داوطلبان این سازمان زنان هستند که مشارکت آن‌ها در بسیاری از اقدامات هلال احمر بالاست، به ویژه زنان ظرفیت خوبی در زمینه اقدامات پیشگیرانه و آموزش دارند و وقت بسیار خوبی را برای این کار می‌گذارند.

وی ادامه داد: از جمله طر حهای این سازمان که زنان در آن فعالیت بسیار پررنگی داشته‌اند، می‌توانم به طرح نیابت که در زمینه حمایت از سالمندان و معلولین است؛ اشاره کنم.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر افزود: همچنین نقش زنان در زمینه جمع آوری کمک‌های مردمی و توزیع آن‌ها به ویژه در حوادثو سوانح نیز بسیار پررنگ است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز