خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت:

مشکلات زیادی در حوزه بهداشت و درمان وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۸۴۳

امیدوارم اجرای برنامه تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت که به تازگی آغاز شده است بتواند در حوزه پیشگیری از بیماریها و ارتقاء سلامت مردم نیز موثر باشد.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: برنامه تحول نظام سلامت با قوت تمام استمرار خواهد داشت و در عین حال برنامه های نظارتی بیشتری نیز برای اجرای مناسب این طرح اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ سید حسن هاشمی در مراسم افتتاح ساختمان دانشکده پرستاری تربت جام با اشاره به اینکه تمامی مدیران، پزشکان و پرستاران در سطح کشور در تلاش هستند تا برنامه تحول نظام سلامت به نحو مطلوبی اجرا شود، خاطر نشان کرد: اجرای این برنامه و کاهش هزینه های درمان، رضایت مندی مردم کشور را در برداشته است.

وی با بیان اینکه دولت به مشکلات مردم در بخش بهداشت و درمان توجه ویژه ای دارد به طوری که یکی از موضوعات اصلی جلسات هیات دولت ارتقاء حوزه بهداشت و درمان کشور است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر در راستای اجرای برنامه تحول نظام سلامت، پرداخت مردم به کمتر از ۱۰درصد رسیده است.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به افزایش بیماریهای مزمن و غیر واگیر اظهار امیدواری کرد: اجرای برنامه تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت که به تازگی آغاز شده است بتواند در حوزه پیشگیری از بیماریها و ارتقاء سلامت مردم نیز موثر باشد.

هاشمی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی اظهار داشت: همواره ایران اسلامی با همت و تلاش، از تهدیدها، فرصت های کم نظیری را ایجاد کرده و اگر شعار نباشد می توان گفت این هم یک نوع نعمت و رحمت الهی است که نصیب کشور شده است تا بتوانیم وابستگی اقتصادی کشور به نفت را کاهش دهیم.

وی با اذعان بر اینکه مشکلات زیادی در حوزه های اشتغال، اقتصاد، بهداشت و درمان در کشور وجود دارد اظهار داشت: هیات دولت با همکاری و همدلی مردم می توانند بر این مشکلات فائق آیند.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با ابراز خرسندی از افتتاح ساختمان دانشکده پرستاری تربت جام خاطر نشان کرد: راه اندازی این دانشکده می تواند گامی موثر در تربیت و آموزش نیروی بومی و تخصصی و ارتقاء خدمات به مردم منطقه باشد.

گفتنی است: با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، ساختمان دانشکده پرستاری تربت جام در زمینی به مساحت یک هزار و ۱۰۰ متر مربع و با هزینه ای بیش از ۸۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز