خبرگزاری کار ایران

«یک فنجان قهوه‌ی تلخ» در فرهنگسرای ارسباران

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۸۲۴

نمایش «یک فنجان قهوه‌ی تلخ» به نویسندگی و کارگردانی امیر مهاجر سلطانی دی ماه در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه می‌رود.

نمایش «یک فنجان قهوه‌ی تلخ» به نویسندگی و کارگردانی امیر مهاجر سلطانی و مشاوره کریم اکبری مبارکه از هفت دی ماه در تالار هنر و تجربه فرهنگسرای ارسباران روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، نمایش «یک فنجان قهوه تلخ» اولین تجربه امیر مهاجر سلطانی است که بعد از چندین سال و دوری از هنر زنده تئاتر این نمایش را به روی صحنه می برد.

بنا بر این گزارش، کریم اکبری مبارکه با سمت مشاوره کارگردان در کنار گروه حضور دارد.

در بخشی از داستان نمایش آمده است: آنگاه که به شوق دیدار یار قدم به جهان مجازی می‌نهی، شاید کافه‌ای پذیرایت گردد که از سقفِ داغِ تابستانی‌اش، پاییز فرو می‌چکد، تا حدیثِ مکررِ عشق را در گوش‌ات زمزمه کند. کافه‌ای عتیق که معیادگاهِ عاشقان است.

دیگر عوامل گروه عبارتند از: کریم اکبری مبارکه مشاوره کارگردان، محسن گودرزی طراح حرکت، احسان اکبری مدیر اجرا، منصور جمشیدی مجری دکور، امیر مهاجر سلطانی طراح پوستر، پیمان یاحقی مشاوره رسانه‌ای، امین اکبری نسب، رضا رمضانی و محمد برزگر در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای تماشای نمایش «یک فنجان قهوه تلخ» می‌توانند همه روز غیر از شنبه‌ها ساعت ۱۹:۴۰ به سالن هنر تجربه فرهنگسرای ارسباران مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز