خبرگزاری کار ایران

آزیتا موگویی:

آمار فروش فیلم‌های سینمایی غیرواقعی‌ست

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۸۱۵

وقتی سالن‌های برخی فیلم‌ها را خالی می‌بینم ولی آمار فروش‌شان را چندبرابر اعلام می‌کنند مشخص است بک جای معادله ایراد دارد.

کارگردان فیلم سینمایی " تراژدی " در برنامه " هفت " گفت: آسیب جدی بر سر رقابت ناعادلانه در سینما در حوزه اکران و تبلیغات وجود دارد. آمار فروش فیلم‌ها در سینما به نظرم غیرواقعی است.

آزیتا موگویی؛ کارگردان فیلم سینمایی " تراژدی " در نشست روز گذشته برنامه «هفت» با بیان اینکه وضعیت فروش و استقبال و روند فروش فیلم " تراژدی " رو به رشد است؛ بویژه اینکه حجم تبلیغات ما کم است و خود مردم برایش تبلیغ می‌کنند؛ گفت: آمار فروش فیلم‌ها در سینما به نظرم غیرواقعی است و این آسیب جدی است بر سر رقابت ناعادلانه در سینما در حوزه اکران و تبلیغات. من شغلم کارگردانی نیست اما به اندازه یک فیلمم معتقدم که به یک عیار واقعی از ارتباط مخاطب با فیلمم نخواهم رسید؛ با اینکه فیلمم هم با سالن پر مواجه شده است.

وی تاکید کرد: خیلی خوب است که همه فیلم‌ها بفروشد، اما وقتی سالن‌های برخی فیلم‌ها را خالی می‌بینم ولی آمار فروش‌شان را چندبرابر اعلام می‌کنند مشخص است بک جای معادله ایراد دارد.

آزیتا موگویی؛ بیننده فیلم " تراژدی " را خانواده‌ها دانست و گفت: مخاطبان اصلی من خانواده‌ها بودند اما در اکران می‌بینم که جوانان سراغش آمده‌اند شاید وجه عاشقانه فیلم طوری بوده که جوانان را جذب کرده؛ درحالیکه قصه جوانانه نیست.

وی با اشاره به تبلیغات فیلم نیز بیان داشت: برای تبلیغات تنها چند بیلبورد در شهر گرفتیم چون گران است. یک تعدادی تیزر نیز به ما دادند که تمام شد. از تولید گرفته تا تولید و اکران و همین تبلیغات شرایط عادلانه نیست. هزینه‌های تولید وحشتناک بالا رفته است و زیر یک میلیارد تومان نمی‌شود فیلم ساخت؛ دستمزدها خیلی بالارفته است.

موگویی در پایان اعلام کرد: کارگردانی خیلی سخت است؛ کارگردانی نمی‌کنم جز اینکه سوژه‌ای به‌عنوان دغدغه شخصی پیدا کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز