خبرگزاری کار ایران

حواشی بازی ماهان - منصوری؛

از درگیری مدیرعامل قمی ها تا فحاشی لیدرها به خبرنگاران!

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۷۸۴

قطعا با افرادی که فحاشی کردند برخورد می‌کنیم و در بازی بعد از ورود این لیدرها جلوگیری به عمل می‌آوریم.

بازی دو تیم‌ ماهان‌قم و شهید منصوری قرچک در هفته چهاردهم لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که با نتیجه ۴ بر ۲ به سود شهید منصوری به پایان رسید، اتفاقات زیادی همراه خود داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، حواشی این دیدار به شرح زیر است:

* بنرهای نصب شده برای تبلیغ این مسابقه در قم، ساعت این دیدار را ۱۵ اعلام کرده بود، درحالیکه فدراسیون ساعت۱۶ را در برنامه خود به ثبت رسانده بود، ولی این بازی ساعت ۱۵و ۴۵دقیقه آغاز شد!

* رعدی که اولین تجربه سرمربیگری در ماهان‌ را تجربه می‌کرد از ابتدا تا انتهای بازی از سوی تماشاگران قمی تشویق نشد!

* در اوایل مسابقه، تعداد کمی از تماشاگران زیر نظر لیدرها به محمد دهقان و خصوصا میثم اینانلو بازیکنان سابق تیم قم فحاشی می‌کردند، ولی هر چه به پایان بازی پیش می‌رفت تقریبا اکثر سالن هم‌صدا با آن‌ها اینگونه شعارهای ناپسند را سر می‌دادند! البته درخشش این ۲ بازیکن قمی باعثناراحتی بیشتر هواداران ماهان می شد.

* دروازه‌بان شهید منصوری بارها روی زمین افتاد که این امر با اعتراض شدید تماشاگران و بازیکنان تیم میزبان همراه بود.

* علیرضا وفایی با لقب " جادوگر آسیا " تشویق شد.

* یکی از لیدرهای ماهان‌ بارها به نیمکت تیم حریف اعتراض می‌کرد که حراست سالن با وجود مشاهده این صحنه‌ها، هیچ گونه برخوردی با وی انجام نداد.

* در نیمه اول علیرضا وفایی و میثم اینانلو بر سر تصاحب توپ با یکدیگر درگیری پیدا کردند.

* ناصر شریفی مدیرعامل باشگاه ماهان‌ در پایان بازی با یکی از بازیکنان تیم مهمان درگیری لفظی پیدا کرد که با وساطت مسئولان این قائله خاتمه یافت، ولی تدارکات ماهان قصد داشت با همان بازیکن درگیر شود و تا رختکن تیم حریف رفت!

* در پایان بازی عده‌ای از تماشاگران محسن حسن‌زاده، سرمربی فصل گذشته ماهان‌ را تشویق کردند.

* زمانی که خبرنگاران صدا و سیما قصد مصاحبه با میثم اینانلو را داشتند، هادی بهرامی مربی دروازه‌بان‌ها و یکی از لیدرهای ماهان‌ الفاظ نامناسبی به خبرنگار و همچنین اینانلو گفتند که باعثبر هم خوردن گفت‌وگوی آن‌ها شد.

* مصطفی شریفی معاون اجرایی و علی شریفی بازیکن ماهان‌ به فیلمبرداری دوربین شبکه خبر اعتراض داشتند که در این صحنه نیز درگیری پیش آمد.

* بعد از به وجود آمدن این اتفاقات، چند لیدر دیگر ماهان‌ با خبرنگاران قم درگیری پیدا کردند که بعد از شکایت یکی از خبرنگاران از شریفی، او دستگیر شد، ولی بعد از ۱۵دقیقه با وساطت مسئولان، خبرنگار مربوط رضایت داد و این شخص آزاد شد.

* سرهنگ دیانی، مسئول امنیت سالن شهید حیدریان قم بعد از این درگیری‌ها تاکید کرد: قطعا با افرادی که فحاشی کردند برخورد می‌کنیم و در بازی بعد از ورود این لیدرها جلوگیری به عمل می‌آوریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز