خبرگزاری کار ایران

هدف بسیار دشواری پیش رو داریم؛

اوسیانو: رقیبان ایران در شرایط بهتری آماده می شوند / باید خیلی سخت تلاش کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۷۷۸

تیم های قطر، امارات و بحرین که رقیب های ما در جام ملت های آسیا هستند آماده سازی خود را در شرایط بسیار بهتری نسبت به ما انجام داده اند.

مربی تیم ملی فوتبال ایران درباره دومین دیدار دوستانه ملی پوشان در اردوی آفریقای جنوبی گفت: هدف اصلی بازی امروز قراردادن بازیکنان در شرایط سخت بود.

به گزارش ایلنا، اوسیانو کروز مربی تیم ملی فوتبال ایران در ابتدا درباره دومین دیدار تدارکاتی مقابل تیم اورلاندو پیراتس گفت: بازی خیلی خوبی بود. البته دو روز قبل هم بازی دیگری برگزار کردیم و روز گذشته تمرین بسیار مناسبی پشت سر گذاشتیم که به همین دلیل بازیکنان خسته بودند.

وی متذکر شد: در واقع در حال آماده سازی تیم برای حضور در جام ملت های آسیا هستیم و هدف ما قرار دادن بازیکنان در جو مسابقه در شرایط فشرده و در حالت خستگی است که امروز به این هدف دست پیدا کردیم و حاصل آن به نمایش گذاشتن بازی زیبا و کسب نتیجه خوب بود.

همچنین اوسیانو در پاسخ به این سوال که از نظر وی تیم ملی فوتبال ایران پس از پشت سر گذاشتن اردوی آفریقای جنوبی چه نتایجی می تواند در جام ملت های آسیا کسب کند، اینگونه توضیح داد: پیش بینی صادقانه من این است که باید خیلی سخت تلاش کنیم، چراکه تیم های قطر، امارات و بحرین که رقیب های ما در جام ملت های آسیا هستند آماده سازی خود را در شرایط بسیار بهتری نسبت به ما انجام داده اند.

وی در پایان گفت: ما باید کارهای زیادی برای آماده سازی خود انجام دهیم و بدون شک هدف بسیار دشواری پیش رو داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز