خبرگزاری کار ایران

از سوم دی در تماشاخانه استاد مشایخی؛

سامان ارسطو «همه دزدها که دزد نیستند» را به صحنه می‌برد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۷۵۷

این نمایش که از نوشته‌های داریو فو، نویسنده شهیر فرانسوی است از سوم دی ماه ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه استاد مشایخی روی صحنه می‌رود.

نمایش «همه دزدها که دزد نیستند» نوشته داریو فو و به کارگردانی سامان ارسطو از سوم دی ماه ۹۳ در تماشاخانه استاد مشایخی به صحنه می رود.

به گزارش ایلنا، این نمایش که از نوشته‌های داریو فو، نویسنده شهیر فرانسوی است با ترجمه جمشید کاویانی و کارگردانی سامان ارسطو از سوم دی ماه ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه استاد مشایخی روی صحنه می‌رود.

مهری زندی، علی خونساری، فرشته مستوفی، مرتضی خالقی، منصوره پسندیده، سهیل پناهی در نمایش «همه دزدها که دزد نیستند» نقش آفرینی می‌کنند.

همچنین، سروین مبشری، فرشید بختیاری به عنوان دستیاران کارگردان، اکرم بایه به عنوان طراح صحنه و لباس، حنیف سلطانی روابط عمومی و دانیال شهرستانی به عنوان آهنگساز با سامان ارسطو در این اجرا همراه هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت سه روز نخست اجرای این نمایش را با تخفیف خریداری کنند که طبق تصمیم گروه از ۱۵ هزار تومان به ۱۰ هزار تومان کاهش یافته است.

شماره تماس ۰۹۳۶۰۶۴۰۱۷۴ برای رزرو بلیت در خدمت علاقمندان به تئاتر است.

نشانی تماشاخانه استاد مشایخی خ انقلاب، ضلع شمال غرب چهارراه ولیعصر، جنب داروخانه، پلاک ۱۴۷۸ / تلفن: ۶۶۹۷۹۴۶۸,۶۶۹۷۹۴۷۵

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز