خبرگزاری کار ایران

عطایی خبرداد:

تیم والیبال متین ورامین به آمل سفر می کند

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۷۵۵

برای هماهنگی و آماده سازی تیم والیبال متین ورامین در نیم فصل دوم جهت برگزاری اردوی ۵روزه عازم شهرستان آمل می شویم.

تیم والیبال متین ورامین برای برپایی اردوی آماده‌سازی به آمل سفر می کند.

قرار است شاگردان بهروز عطایی ازروز یکشنبه دوم آذرماه راهی اردوی مازندران می شوند وتا۶آذرماه این اردو به طول خواهد انجامید وقطعا متینی ها در شهر آمل اردو خواهند زد.
بهروز عطایی سرمربی تیم متین ورامین با تایید این خبر به خبرنگار ایلنا در آمل گفت: برای هماهنگی و آماده سازی تیم والیبال متین ورامین در نیم فصل دوم جهت برگزاری اردوی ۵روزه عازم شهرستان آمل می شویم.
سرمربی فصل گذشته تیم کاله مازندران با بیان اینکه تمرینات تیم متین وارمین در سالن اختصاصی کاله مازندران برگزار می شود، خاطرنشان کرد: تیم والیبال متین ورامین با تمامی بازیکنانش با هماهنگی های انجام شده در سالن اختصاصی کاله تمرینات خود را برگزار میکند.
وی افزود: تیم والیبال متین ورامین با فراهم شدن شرایط در این اردو بازی دوستانه مقابل تیم کاله جوان شهر آمل برگزار کند.
گفتنی است بهروز عطایی و صابر نریمان نژاد دوآملی حاضر در این تیم میباشند و حمزه زرینی بازیکن محبوب فصل گذشته کاله مازندران در تیم متین ورامین عضویت دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز