خبرگزاری کار ایران

رییس اداره اوقاف شهرستان ری:

رویکرد اداره اوقاف بر مینای وقف مشارکتی است

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۷۳۱

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری خواستار همیاری مردم در جهت بازسازی حرم مطهر امامزاده سه دختران شهرری شد.

رییس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان ری بر ترویج سنت حسنه وقف، تاکید و از رسیدگی دقیق به درآمدهای موقوفات در جهت تحقق بانیان و واقفین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در شهرستان ری، حجت الاسلام و المسلمین اوتارخانی که به مناسبت هفته وقف و به عنوان سخنران قبل از خطبه های این هفته نماز جمعه شهرری سخن می گفت با تشریح اقدامات اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان ری، رویکرد جدید این اداره را برمبنای «وقف مشارکتی» عنوان کرد و گفت: ساختمان بیمارستان فوق تخصصی سرطان در این شهر که در راستای این اصل است، نشان از توجه مردم ولایتمدار این شهر به وقف دارد و امید داریم با کمک مردم مذهبی و بانیان خیر و واقفین شهرستان، گامهای مهم دیگری نیز برای شهرمان برداریم.

وی نظارت بر موقوفات و اماکن متبرکه و امامزادگان را از جمله وظایف اصلی اداره اوقاف و امورخیریه برشمرد و گفت: به فضل خدا و همت واقفین، حرم های مطهر امامزادگان واجب التعظیم در شهرستان ری از وضعیت خوب و مناسبی برخوردارند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری در عین حال خواستار مساعدت و همیاری مردم در جهت بازسازی و ساخت حرم مطهر امامزاده سه دختران در ضلع شرقی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز