خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیر کل اوقاف مازندران؛

زمینهای اوقافی شهرکها و نواحی صنعتی مازندران مورد بررسی قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۷۲۵

توجه خاص مسئولین قضایی استان به بخش تولید، قابل ستایش است و میتواند در کاهش مشکلات و رفع موانع این بخش، بسیار مؤثر باشد.

با برگزاری جلسه مشترک مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی و مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، زمینهای اوقافی شهرکها و نواحی صنعتی استان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی در این جلسه که در دفتر شرکت شهرکهای صنعتی برگزار شد گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی نقش بی بدیلی در گسترش و توسعه اقتصادی استان و کشور دارند و کمک و مساعدت مسئولین اجرایی میتواند در بسترسازی فرآیند امور واحدها و سرمایه گذاری در بخش صنعت و تولید مؤثر باشد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: سرمایه گذاران واحدهای تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان، بعلت نداشتن سند مالکیت جهت ارائه به بانک و دریافت تسهیلات بانکی بمنظور سرمایه در گردش و خرید مواد اولیه، با مشکلات عدیده ای مواجه بوده اند که با نگاه ویژه مدیرکل اوقاف و امور خیریه به بخش صنعت، موانع اوقافی بودن زمینهای صنعتی در استان برطرف خواهد شد.

سید مصطفی موسوی بیان داشت: توجه خاص مسئولین قضایی استان به بخش تولید، قابل ستایش است و میتواند در کاهش مشکلات و رفع موانع این بخش، بسیار مؤثر باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان نیز در این جلسه گفت: وقف در اسلام، تبلیغ برای دین است و موجب همبستگی مسلمانان می شود.

حجت الاسلام و المسلمین علیزاده با اشاره به اینکه مقوله وقف، فقط مختص به مساجد و هیئات عزاداری نیست و برخی از موقوفات، وقف را در امور اشتغال جوانان نیز انجام می دهند تصریح کرد: وقف در اقتصاد و اشتغال نیز دارای برکات مؤثری است و همینکه فردی از یک خانواده، از بیکاری نجات پیدا کند موجب آرامش روحی و روانی، هم برای فرد و هم خانواده و جامعه می شود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با مساعدت دستگاههای اجرایی، موارد اوقافی زمینهای صنعتی در سطح شهرکها و نواحی صنعتی استان، با انجام کارشناسی و تعامل و همکاری حل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز