خبرگزاری کار ایران

از ابتدای دوره تعمیر نیروگاه ها تاکنون تحقق یافت؛

اجرای بیش از ۴۱ درصد از برنامه تعمیر نیروگاه ها

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۷۰۳

از ابتدای دوره تعمیر نیروگاه های کشور که از ۱۵ شهریورماه آغاز شده، تاکنون عملیات تعمیر ۳۹ هزار و ۸۶۹ مگاوات ظرفیت نیروگاهی معادل ۴۱.۴۹ درصد کل برنامه تعمیر نیروگاه ها اجرا شده است.

تهران - ایرنا - از ابتدای سال جاری تاکنون معادل ۹۶ هزار و ۱۰۰ مگاوات از نیروگاه های فعال کشور تعمیر شده اند که این میزان برابر با ۴۱.۴۹ درصد کل برنامه تعمیر نیروگاه ها است.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، از ابتدای دوره تعمیر نیروگاه های کشور که از ۱۵ شهریورماه آغاز شده، تاکنون عملیات تعمیر ۳۹ هزار و ۸۶۹ مگاوات ظرفیت نیروگاهی معادل ۴۱.۴۹ درصد کل برنامه تعمیر نیروگاه ها اجرا شده است.

براین اساس، تاکنون عملیات تعمیر ۵۹۶۱ مگاوات ظرفیت نیروگاهی معادل ۴۱.۸۶ درصد مجموع برنامه تعمیر اساسی نیروگاه ها و ۳۳ هزار و ۹۰۸ مگاوات ظرفیت نیروگاهی معادل ۴۱.۴۲ درصد مجموع برنامه تعمیر دوره ای انجام گرفته است.

براساس این گزارش، هم اکنون ۳۹۹۴ مگاوات از برنامه تعمیر اساسی و ۳۰۲۸ مگاوات نیز از برنامه تعمیر دوره ای نیروگاه ها در حال اجرا است.

تا پایان برنامه تعمیر نیروگاهی، ۱۴ هزار و ۲۳۹ مگاوات تعمیر اساسی و ۸۱ هزار و ۸۶۰ مگاوات تعمیر دوره ای بر روی نیروگاه ها انجام می شود.

برنامه تعمیر نیروگاه های کشور همه ساله با پایان یافتن پیک مصرف برق در تابستان آغاز می شود و تا نزدیک شدن به اوج مصرف برق در سال بعد ادامه می یابد.

این اقدام برای آمادگی هرچه بیشتر نیروگاه های کشور جهت تامین برق در تابستان و اوج پیک مصرف صورت می گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز