خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان؛

برخورد قهری و شکایت از مطبوعات و رسانه‎ها در دولت تدبیر و امید جایی ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۶۹۵

برخورد قهری و شکایت از مطبوعات و رسانه‎ها در دولت تدبیر و امید جایی نداشته و مدیران این دولت برای نیل به اهداف خود پاسخگویی مستقیم به افکار عمومی هستند.

معاون استانداری لرستان گفت: برخورد قهری و شکایت از مطبوعات و رسانه‎ها در دولت تدبیر و امید جایی نداشته و مدیران این دولت برای نیل به اهداف خود پاسخگویی مستقیم به افکار عمومی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سید سعید شاهرخی عصر روز گذشته، در حاشیه جلسه شورای اطلاع‎رسانی استان، افزود: خط ‎مشی و سیاست دولت تدبیر و امید بر پایه اعتدال و اعتماد بوده و تأکید رئیس جمهور محترم در فضای رسانه‎ای بر همدلی و همکاری دو جانبه مسئولین و اصحاب رسانه است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: نقدمنصفانه، چراغی فروزنده برای مسیریابی و رسیدن به هدف است.
وی اظهار کرد: نقد منصفانه از عملکرد دولت توسط رسانه‎ها باعثحرکت، پویایی و نیل به هدف که همان خدمت‎رسانی به مردم و ارتقای سطح زندگی آنان در همه زمینه‎های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان تصریح کرد: نقد چراغی فروزنده و نمایان‎گر راه برای رسیدن به هدف است که مدیران باید به آن اعتقاد قلبی و عملی داشته باشند و از نقدی که بر عملکردشان صورت می‎پذیرد برافروخته نشوند و با سعه‎صدر نسبت به اصلاح امور اقدام کنند.

شاهرخی تفاوت میان نقد منصفانه و سیاه‎نمایی را یک فاصله بسیار بزرگ دانست و اضافه کرد: ادبیاتی که در نقد سازنده ایراد می‎شود، متفاوت با نقدی است که هدفش سیاه‎نمایی و برخلاف مصالح عموم است.

وی اظهار امیدواری کرد: با ایجاد سعه‎صدر و خویشتن‎داری دو جانبه بین مسئولین و اصحاب رسانه، سایت‎ها و خبرگزاری‎ها شرایط به‎گونه‎ای رقم بخورد که شاهد توسعه استان و عبور از تنگناها به‎وی‍ژه ایجاد اشتغال برای جوانان و بهبود وضع معیشت مردم باشیم.

معاون استانداری لرستان گفت: برخورد قهری و شکایت از مطبوعات و رسانه‎ها در دولت تدبیر و امید جایی نداشته و مدیران این دولت برای نیل به اهداف خود پاسخگویی مستقیم به افکار عمومی و ایجاد فضای احترام و اعتماد دو سویه با اهالی رسانه و مطبوعات را در دستور کار خود قرار داده‎اند.

شاهرخی با اشاره به نزدیک شدن ایام‎الله دهه فجر، افزود: با توجه به عملکرد دولت تدبیر و امید در یک‎سال گذشته در استان لرستان و خدمات ارزنده‎ای که در حوزه‎های مختلف صورت پذیرفته است، شایسته است با روی آوردن به شیوه‎های نوین اطلاع‎رسانی مردم را آن‎گونه که شایسته است در جریان این خدمات ارزنده قرار دهیم.

وی با انتقاد از پردازش نکات منفی در سطوح بالا و دامن زدن بیش از حد به نقاط ضعف موجود در فضای خدمات‎رسانی دولت توسط برخی از رسانه‎ها این عمل را به دور از اخلاق و انصاف برشمرد و اظهار کرد: موتور محرکه جامعه داشتن امید و نشاط است که تزریق امید، امیدواری و خوش‎بینی نسبت به آینده مبتنی بر واقعیت از جمله رسالت‎های شورای اطلاع‎رسانی استان است و باید خدمات و نکات مثبتی را که دولت به مردم ارائه می‏دهد با انصاف اطلاع‎رسانی و برجسته کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز