خبرگزاری کار ایران

«اکبر شوکت»:

کارگران با هرگونه اصلاح قانون کار مخالفند

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۶۸۴

اصلاحات اخیر مطرح شده برای قانون کار، به هیچ عنوان به نفع کارگران نیست / کارگران خواستار اجرای دقیق قانون کار هستند / کارگران خواستار پرداخت بدهی ۹۰هزار میلیاردی دولت به تأمین اجتماعی هستند.

ایلنا: رئیس کانون کارگران ساختمانی سراسر کشور، با بیان این که اصلاحات اخیر مطرح شده برای قانون کار، به هیچ عنوان به نفع کارگران نیست، گفت: کارگران با هر گونه تغییر و اصلاح در قانون کار کاملا مخالف بوده و البته خواستار اجرای دقیق قانون کار هستند، چرا که معتقدند اجرای صحیح قانون، بسیاری از مشکلات را رفع خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، «اکبر شوکت» در نشست مشترک نمایندگان تشکلات عالی کارگری کشور با «علیرضا محجوب» دبیر کل خانه کارگر و رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی که در حاشیه همایش دبیران اجرایی خانه های کارگر سراسر کشور در محل خانه کارگر قم برگزار شد، با اشاره به مطرح شدن موارد الحاقی برای اصلاح قانون کار، اظهار داشت: کارگران با هر گونه تغییر و اصلاح در قانون کار کاملا مخالفند.

وی افزود: کارگران در ضمن این با هر گونه اصلاح قانون کار مخالفند، خواستار اجرای دقیق قانون کار هستند، چرا که معتقدند اجرای صحیح قانون، بسیاری از مشکلات را رفع خواهد کرد.

رئیس کانون کارگران ساختمانی سراسر کشور، تأکید کرد: اصلاحات اخیر مطرح شده برای قانون کار، به هیچ عنوان به نفع کارگران نبوده و برخی از حقوق آن ها را مورد خدشه قرار می دهد.

«شوکت» در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بدهی ۹۰ هزار میلیارد تومانی دولت به سازمان تأمین اجتماعی، گفت: کارگران به عنوان سهامداران اصلی سازمان تأمین اجتماعی، خواستار پرداخت بدهی دولت به تأمین اجتماعی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز