خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان لرستان خبرداد؛

پلیس لرستان به دنبال دستیابی به امنیت مطلوب و به روز بودن است

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۶۷۸

پلیس استان با برنامه ‌ای کاربردی و مناسب به دنبال دستیابی به امنیت مطلوب و به روز بودن پلیس در بحثخدمت رسانی به مردم و رعایت حقوق شهروندی است.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: پلیس استان با برنامه‌های کاربردی و مناسب به دنبال دستیابی به امنیت مطلوب و به روز بودن پلیس در بحثخدمت رسانی به مردم و رعایت حقوق شهروندی است

به گزارش خبرگزاری ایلنا از خرم آباد، بیستمین همایش روسا و فرماندهان کلانتری و پاسگاه‌ها از حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری و دیگر مسئولان استان عصر روز گذشته برگزارشد.

فرمانده انتظامی استان لرستان در این مراسم با اشاره به اینکه شکرانه مجاهد فی سبیل الله بودن خدمت صادقانه به مردم است، گفت: اهدافی که این همایش دنبال می‌کند تشریح سیاست‌ها و اجرایی کردن تدابیر و رهنمود‌های فرمانده ناجا در نشست فصلی فرماندهان، توجیه و آموزش کارکنان نسبت به انضباط فردی، جمعی، کاری و تعالی رفتار کارکنان در هنگام مواجهه با مردم می‌باشد.

وی اضافه کرد: هدف ما در این همایش تشریح سیاست‌ها و اجرایی کردن تدابیر و رهنمود‌های فرمانده ناجا در نشست فصلی فرماندهان، توجیه و آموزش کارکنان نسبت به انضباط فردی، جمعی، کاری و تعالی رفتار کارکنان در هنگام مواجهه با مردم است.

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: پلیس استان با برنامه‌های کاربردی و مناسب به دنبال دستیابی به امنیت مطلوب و به روز بودن پلیس در بحثخدمت رسانی به مردم و رعایت حقوق شهروندی است.

قنبری افزود: با پیروی از ائمه معصومین(ع)، اجرای منویات مقام معظم رهبری و همت و تلاش کارکنان مجموعه انتظامی استان ان شاءالله در نیمه دوم سال جاری شاهد افزایش مجدد امنیت در استان خواهیم بود.

این مقام ارشد انتظامی امنیت را یک مقوله کمی و احساس امنیت را یک فرایند کیفی برشمرد و خاطر نشان کرد: تلاش کنیم دشمن مردم که‌‌ همان ناامنی است را از بین برده و با ارتقاء احساس امنیت آرامش و رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز