خبرگزاری کار ایران

پانته‌آ بهرام با دو فیلم به هفت می‌آید

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۶۵۵

هفت به احترام درگذشت انوشیروان ارجمند گفتگو و آیتم‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است و قرار شده در فواصل برنامه هنرمندان سینما درباره زنده یاد ارجمند با محمود گبرلو به گفتگو بپردازند.

محمود گبرلو تهیه کننده و مجری برنامه سینمایی هفت در برنامه این هفته خود جمعه ۲۸ آذر گفتگوی ویژه‌اش را اختصاص به پانته‌آ بهرام داده است، بازیگری که این روز‌ها دو فیلم تراژدی و بیگانه با بازی او بر پرده سینما‌ها نقش بسته است.

به گزارش ایلنا، هفت به احترام درگذشت انوشیروان ارجمند گفتگو و آیتم‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است و قرار شده در فواصل برنامه هنرمندان سینما درباره زنده یاد ارجمند با محمود گبرلو به گفتگو بپردازند.

پرده آخر برنامه این هفته هفت هم اختصاص به رویارویی دو منتقد بر سر اولین فیلم بلند سینمایی شهاب حسینی دارد، مانی باغبانی و شاهین شجری کهن قصد دارند درباره ساکن طبقه وسط که این روز‌ها فروش قابل ملاحظه‌ای را هم تجربه کرده به بحثو تبادل نظر بپردازند.
همچنین قرار است آیتم‌های ویژه‌ای مانند: از هفت تا هفت، گزارش سرزده هفت از هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر، گزارش ویژه شورای صنفی نمایش، پشت صحنه فیلم و… در فواصل برنامه پخش شوند.
برنامه سینمایی هفت جمعه شب‌ها ساعت ۲۳:۳۰ به روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز