خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام غرویان در گفت‌وگو با ایلنا: / تکرار /

گروه‌های افراطی موج تخریب و توهین را به راه انداخته‌اند

کد خبر : ۲۳۴۶۴۸

افراطیون چون می‌بینند دولت روحانی در مسائل اقتصادی مانند کاهش تورم و برقراری رابطه و دیپلماسی با سایر کشورهای دنیا به جای خوبی رسیده است سعی در غبارآلود کردن اوضاع دارند.

یک استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر صدور حکم پنج ساله ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی مقام معظم رهبری، خاطر نشان کرد: چند سال پیش مقام معظم رهبری حکم پنج ساله ریاست مجع تشخیص مصلحت نظام را برای ایشان صادر کردند لذا بالاخره رهبری روی ایشان شناخت داشته‌ان

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن غرویاندر گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا،با اشاره به نامه دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جواب سیدمحمد خامنه‌ای گفت: رهبر انقلاب فرموده‌اند که هیچ کس برای من هاشمی نمی‌شود و از جملات ایشان می‌توان فهمید که منظور ایشان حتی نزدیکانشان را هم دربرنمی‌گیرد.

عضو هیئت علمی جامعه‌المصطفی ادامه داد: سخنان مقام معظم رهبری در خصوص آقای هاشمی یک مفهوم کلی دارد لذا جایگاه ایشان، جایگاه بلندی است و این گونه سخنان از آقای سیدمحمد خامنه‌ای با فرمایشات مقام معظم رهبری در تعارض و تقابل است.

وی با اشاره به سخن حضرت امام(ره) مبنی بر اینکه انقلاب زنده است تا هاشمی زنده است، تصریح کرد: این جمله حضرت امام(ره) جایگاه هاشمی در نظر امام را بیان می‌کند لذا شکنجه‌ها و مبارزات ایشان در کنار امام و رهبری در تاریخ ثبت و ضبط است و نشان از سابقه فعالیت ایشان در راه انقلاب دارد.

غرویان با تاکید بر صدور حکم پنج ساله ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی مقام معظم رهبری، خاطر نشان کرد: چند سال پیش مقام معظم رهبری حکم پنج ساله ریاست مجع تشخیص مصلحت نظام را برای ایشان صادر کردند لذا بالاخره رهبری روی ایشان شناخت داشته‌اند و شناخت ایشان از شخصیت انقلابی ایشان است و این حکم با توجه به این شناخت صادر شد که این خود بالاترین دلیل اعتماد و شناخت نسبت به شخصیت دینی و سیاسی ایشان است.

این استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم با تاکید بر به راه افتادن موج جدیدی از توهین‌ها و فحاشی‌ها به مسئولان خصوصا السابقون انقلاب یادآور شد: گروه‌های افراطی در قم و تهران این موج را به راه انداختند و دلیلش هم این است که چون می‌بینند دولت روحانی در مسائل اقتصادی مانند کاهش تورم و برقراری رابطه و دیپلماسی با سایر کشورهای دنیا به جای خوبی رسیده است سعی در غبارآلود کردن اوضاع دارند.

وی در پایان درباره وارد شدن هجمه‌ها به دولت روحانی نیز ابراز داشت: به نظرم حرف‌های دیگران پوچ است و ملاک سخن رهبری است چراکه افراطیون به هر حال برای ضربه زدن به دولت و موفقیت‌های آن، این هجمه‌ها ر ا به حامیان دولت مانند آقای هاشمی وارد می‌کنند و به نوعی به سمت موفقیت‌ها و پیروزی‌های دشمن حمله می‌کنند که این به نوعی وارد کردن هجمه به موفقیت‌های مردم ایران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز