خبرگزاری کار ایران

حراست استانداری خراسان رضوی درهمایش آگاهی‌های سیاسی مدیران کاشان:

شهرستان کاشان، ذخیره نیروی انسانی متعهد درجمهوری اسلامی ایران است

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۶۳۶

اگر شیعه اثنی عشر هستیم، باید به روحانیت، مراجع تقلید و مقام معظم رهبری احترام بگذاریم، درغیر این صورت مطمئن باشید اگر از این جمع خارج شویم سقوط می‌کنیم.

مدرس، حراست استانداری خراسان رضوی، گفت: اگر شیعه اثنی عشر هستیم باید به روحانیت، مراجع تقلید و مقام معظم رهبری احترام بگذاریم درغیر این صورت مطمئن باشید اگر ازاین جمع خارج شویم، سقوط می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «سید رضا عظیمی»، کار‌شناس سیاسی و مدرس حراست استانداری اصفهان، در اولین همایش آگاهی‌های سیاسی و فرهنگی ویژه مدیران و کارکنان ادارات شهرستان کاشان که روز گذشته در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه کاشان برگزارشده بود با اشاره به حاکم شدن افرادی که اصول را قبول ندارند، حاکم خواهند شد، یادآورشد: افرادی که اصول ندارند کسانی هستند که ولایت امیرالمومنین(ع) را قبول ندارند، لذا وقتی افرادی که اصول را قبول ندارند حاکم شوند همه را از لبه تیز تیغ خواهند گذرانید و علمای دین را به گوشه حوزه‌های علمیه خواهند فرستاد.

وی با اشاره به ترسیم شدن خط تهاجم توسط انگلستان و آمریکا و خط مقاومت توسط امام خمینی(ره) برای مقابله با خط تهاجم انگلستان و آمریکا یاد آورشد: در خط تهاجم کشورهای انگلستان و آمریکا، اسرائیل را به عنوان نیروی پادگان در عملیات صحنه انتخاب کردند و خاورمیانه و مصر و عربستان در این خط قراردادند اما هیچ کس تا قبل از انقلاب این خط را شناسایی نکرد.

به گفته وی در خط مقاومت امام خمینی(ره) کشورهای ایران، خاورمیانه، عراق، سوریه، لبنان، کرانه باختری و غزه قرارداشتند.

مدرس حراست استانداری خراسان رضوی گفت: امروز برخی‌ها می‌گویند ایران در سوریه چه‌کار می‌کند در حالی که اگر سوریه که در خط مقاومت است سقوط می‌کرد ضربه آن را جمهوری اسلامی دریافت می‌کرد.

وی افزود: ایران با تجهیز کردن حزب الله در خط مقاومت قرار گرفت اما بلافاصله حماس را عربستان برای مقابله با حزب الله تاسیس کرد. اما امروز حماس در کنار حزب الله قرارگرفته است و این خواست خدا بودتا عربستان از میدان خارج شود.

وی با اشاره به اینکه بعضی از مسائل موجب آلوده شدن فضای اجتماعی می‌شود یاد آورشد: خواهش می‌کنم شهر کاشان را به بعضی مباخثآلوده نکنیم.

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های دولتی حق ندارند حتی یک نیروی انسانی خود را با بداخلافی به تحریک تبدیل کنند.

این کار‌شناس سیاسی تاکید کرد: با توجه به اینکه محور علی است و همه در نظام جمهوری اسلامی ایران در یک کف قرار داریم یا شگرد و راه‌های متفاوت همدیگر را تکفیر نکنیم که خدای ناکرده با این حرف‌ها مملکت آسیب ببیند.

عظیمی در ادامه با اشاره به اینکه در برخی از شهرهای کشورمان بیش از ۸۲ درصد آلودگی ماهواره دارد و ما به عنوان ذخیره نظام نسبت به این مسأله بی‌تفاوت هستیم. به نقش مهم ماهواره‌ها و اینترنت در جنگ نرم دشمن اشاره کرد و گفت: همین امروز ۱۸ هزار شبکه ماهواره‌ای در استان اصفهان قابل دریافت است و هرآنچه را که مورد نیاز یک جوان ایرانی باشد در کانال‌های ماهواره‌ای طراحی شده است.

عظیمی با اشاره به اینکه ما ۲۰ شبکه تلویزیونی در داخل کشور داریم اما مخاطب ندارد یاد آورشد: ذاکر اصفهانی استاندار سابق استان اصفهان با ایجاد واررونگی هوا از تلویزیون اعلام کرد مدارس تعطیل است اما به دلیل اینکه تلویزیون مخاطب ندارد دانش آموزان بدون اطلاع از تعطیلی به مدارس رفتند.

وی یاد آورشد: جوزف نای، طراح جنگ نرم کاشف نیاز سنجی جامعه گفته بود دانش آموزانی که به مدرسه می‌روند، برای ایجاد پز مدرنیته ابزاری را با خود حمل می‌کنند که این دستگاه سرعت فرار اطلاعات را دارد.

عظیمی از دوربین‌های مدار بسته به عنوان یکی از ابزار فرار اطلاعات نام برد و گفت: بی‌کفایتی مدیریتی را با دوربین مدار بسته پوشش نمی‌دهند چرا که اگر توان اداره کارمند را ندارید باید مشکل را در خودجستجو کنید.

مدرس حراست استانداری خراسان رضوی یاد آورشد: دوربین‌های مدارس بسته و یا ایجاد اتوماسیون اداری به معنای فرار اطلاعات و ارائه اطلاعات به دشمن است.

وی خود جاسوسی در جامعه را از اهداف جنگ نرم دشمن دانست و افزود: فرار اطلاعات از جامه هدف با ابزار محوری مدرنیته جاهلانه است در حالی که ما باید از ابزار‌ها و تکنولوژی و فن آوری و علوم روز به عنوان یک فرصت استفاده کنیم و اگر علم استفاده از آن را نداریم از آن استفاده نکنیم نه اینکه پز مدرنیته جاهلانه بدهیم و در آن غرق شویم.

محتوای پیتزا پر از میکرو فیلم‌هایی شد تا اطلاعات را از ایرانی‌ها بگیرند

عظیمی در ادامه با اشاره به طراحی و تأسیس اتاق فکر آمریکایی‌ها در کشور امارات برای بررسی ذائقه ایرانی ‌گفت: در این اتاق فکر به این نتیجه رسیدند که ایرانی‌ها از آب گوشت بیزارند، لذا پیتزا را وارد و جایگزین آب گوشت کردند که نیازی به سفره نداشت تا ایرانی سرسفره با هم درد دل نکنند، ضمن اینکه محتوای پیتزا پر از میکرو فیلم‌هایی شد تا اطلاعات را از ایرانی‌ها بگیرند.

به گفته وی طراحی و تأسیس این اتاق فکر توسط آمریکایی‌ها در امارات ۱۲ دلیل داشت که مهم‌ترین آن برداشت سفره ایرانی از جلوی پای ایرانی بود تا راحت‌تر بتوانند کشور ایران را بدون خون ریزی تصرف کنند.

مدرس حراست استانداری خراسان رضوی یاد آورشد: جوزف نای می‌گوید برای از بین بردن ایرانی‌ها باید سقف هزینه‌های ایرانی‌ها را افزایش داد تا افراد طلب کار از دولت زیاد شوند.

عظیمی گفت: اگر امروز نتوانیم سبک زندگی خود را در کشور مدیریت کنیم، چنانچه روزی یک گونی پول هم به مردم داده شود باز هم طلب کارهستند.

وی از شهرستان کاشان به عنوان دپوی نیروی انسانی جمهوری اسلامی ایران نام برد و گفت: اینجانب به عنوان یک فرد مطلع باید اذعان کنم که تک تک افراد کاشان ذخیره انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه اگر محوریت ولایت فقیه در کشورمان نبود ما هم به سرعت سرنوشت کشور مصر را داشتیم، یاد آور شد: دلیل اینکه گروهک‌های منافقین، چنین سرنوشتی پیدا کردند به خاطر این بود که مرجعیت را قبول نداشتند.

این کار‌شناس سیاسی استانداری خراسان در ادامه تاکید کرد: اگر شیعه اثنی عشر هستیم باید به روحانیت، مراجع تقلید و مقام معظم رهبری احترام بگذاریم در غیر اینصورت مطمئن باشید اگر ازاین بند خارج شویم سقوط می‌کنیم.

وی وام گرفتن بدون برنامه ریری در زندگی انسان‌ها را مضر دانست و گفت: اگر گرفتن وام بدون برنامه ریزی باشد موجب فروپاشی اقتصاد می‌شود.

وی مصون سازی اعتقادات فردی از طریق ایجاد تفاهم عملی و بالا بردن سطح آگاهی‌های سیاسی عموم مردم براساس برنامه ریزی دراز مدت، مستمر، پویا و مشارکتی را راهکار مقابله با تهیدات دشمنان دانست و گفت: ایجاد مصون سازی اعتقادات فردی با رفتار می‌سر می‌شود

وی تصریح کرد: اعتماد سازی عمومی از طریق عمل صادقانه با نظارت و ایجاد لزوم‌های غیر تشریفاتی برای مشاوره می‌تواند در آگاهی‌های سیاسی واجتماعی موثر باشد.

مدرس حراست کل استانداری خراسان رضوی از شهرستان کاشان به عنوان بهترین مکان و پژوهشگاه در پیاده کردن سبک زندگی اسلامی نام برد و گفت: کاشان این استعداد را دارد به عنوان یک الگوی زندگی سالم در کشور معرفی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز