خبرگزاری کار ایران

بنده مسئول مذاکره با مربیان بودم، نه شخص دیگری؛

شریفی: حسن‌زاده بین گزینه‌های سرمربیگری ماهان‌تندیس بود

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۶۳۴

اگر ایشان از آمدن آقای رعدی ابراز خوشحالی کرده‌اند به این دلیل بوده است که وی تیم قم را دوست دارد و می‌داند سرمربی جدید می‌تواند به تیم کمک کند.

مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم عنوان کرد: بنده در گذشته هم گفته بودم با سه گزینه بومی و یک گزینه غیر بومی مذاکره کردم که یکی از گزینه‌های بومی ما آقای حسن‌زاده بود.

ناصر شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص اخبار منتشره مبنی بر عدم حضور محسن حسن‌زاده در بین گزینه‌های سرمربیگری تیم فوتسال ماهان‌تندیس گفت: چنین چیزی به هیچ عنوان صحت ندارد چون بنده مسئول مذاکره با مربیان بودم و هرکس جویای اخبار در این زمینه است باید با مدیرعامل صحبت کند.

وی افزود: بنده در گذشته هم گفته بودم با سه گزینه بومی و یک گزینه غیر بومی مذاکره کردم که یکی از گزینه‌های بومی ما آقای حسن‌زاده بود.

شریفی یادآور شد: بعد از بررسی‌های لازم توسط اعضای هیئت مدیره، آقای رعدی که گزینه غیر بومی ما بود، باتوجه به کارنامه درخشانی که داشت با اکثریت آرا سرمربی ما اعلام شد.

مدیرعامل باشگاه ماهان‌تندیس با بیان اینکه حرف‌های آقای محسن حسن‌زاده برای دلسوزی شهرش بود، ابراز داشت: اگر ایشان از آمدن آقای رعدی ابراز خوشحالی کرده‌اند به این دلیل بوده است که وی تیم قم را دوست دارد و می‌داند سرمربی جدید می‌تواند به تیم کمک کند، نه بر مبنای موضع‌گیری علیه باشگاه.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز