خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر در جلسه شورای اداری:

ادارات قائم شهر، نزدیک به ۶ میلیارد تومان به شهرداری بدهکارند

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۶۱۴

به همان اندازه که شهرداری طلبکار است به بعضی از ادارات بدهکار می باشد و عدم پرداخت بدهی ادارات به شهرداری، انجام کارهای عمرانی در شهر دچار مشکل می شود.

فرماندار قائم شهر گفت: مدیران دستگاههای اجرایی نسبت به تأمین سوخت دوم ادارات خود، هرچه سریعتر اقدام نمایند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، مهدی محمدی در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه تهیه سوخت دوم ادارات شهرستان مکرراً از سوی استانداری تاکید شده است اظهار داشت: هر اداره ای که سوخت دوم خود را تأمین نکند در مورد قطع گاز، حق هیچ گونه اعتراضی ندارد.

وی افزود: اداره گاز به هیچ عنوان حق ندارد برای تأمین سوخت ادارات، گاز شهروندی را قطع نماید زیرا ما موظفیم از سوخت خانوار مراقب کنیم تا لطمه ای به آن وارد نشود.

فرماندار شهرستان قائم شهر به بدهکاری ادارات شهرستان به شهرداری اشاره کرد و یادآور شد: جلسات مشترکی را با حضورشهردار و مدیر مربوطه اداره بدهکار برگزار کردیم و توافقاتی انجام شد اما پیگیری صورت نگرفت.

محمدی، با بیان اینکه شهرداری دستگاه دولتی نیست که به آن اعتباری دهیم افزود: از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان انتظار می رود بعد از برگزاری جلسات به توافقات حاصل شده پایبند باشند.

وی، میزان طلب شهرداری قائم شهر از دستگاهها اجرایی شهرستان را قریب به ۶ میلیارد تومان برشمرد و اذعان داشت: به همان اندازه که شهرداری طلبکار است به بعضی از ادارات بدهکار می باشد و عدم پرداخت بدهی ادارات به شهرداری، انجام کارهای عمرانی در شهر دچار مشکل می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز