خبرگزاری کار ایران

همزمان با ایام الله دهه فجر؛

جشن تکلیف ۳۰۰۰ دانش آموز سمنانی برگزار خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۵۵۰

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان سمنان از برگزاری جشن تکلیف ۳۰۰۰ دانش آموز سمنانی همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان سمنان با اعلام این خبر گفت: جشن تکلیف، جشن آغاز بندگی و لحظه ی باشکوه از خود گسستن و به خدا پیوستن است.

به گزارش ایلنا، حجت الله یحیائی در جمع مدیران مدارس ابتدائی شهرستان سمنان اظهار داشت: چنانچه جشن تکلیف بعنوان نمادی بر انجام دوره ی تکلیف و جشن بندگی، به درستی به انجام برسد می تواند بعنوان سرآغازی مبارک در مسیر انسان سازی نونهالان و نسل فردای ایران اسلامی باشد و بر همه ی ما فرض است تا در انجام این مهم از هیچ تلاشی کوتاهی نکنیم و با خلق این فرصت ناب و طلایی زمینه را برای پویایی، سعادت و سلامت فرزندان این سرزمین مهیا سازیم.

وی همچنین افزود: در برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان سمنانی در ابتدا در هر یک از آموزشگاه های دخترانه ابتدایی و دبیرستان های پسرانه دوره اول برنامه های جداگانه ای به انجام رسیده و سپس در ایام الله دهه مبارک فجر جشن تکلیف متمرکز و بزرگ دانش آموزان به تفکیک جنسیت برگزار خواهد شد.

یحیائی ادامه داد: دعوت از گروه تخصصی جشن تکلیف از آستان قدس رضوی، مسابقه و مصاحبه، اجرای نمایش و موسیقی، پخت کیک ۷ متری و همچنین پوشش رادیویی و تلویزیونی این مراسم از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در این جشن است که با همراهی و همکاری اولیاء و مربیان به انجام خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز