خبرگزاری کار ایران

رییس انستیتو پاستور ایران درگفتگوبا ایلنا:

واکسن هاری انسانی در حال ساخت است

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۵۳۸

یک تامل زیستی با موجودات زنده وباکتری ها برقرار کردیم که باکتری ها یا مانع بیماری میشوند یا از بیماری جلوگیری میکنند.

رییس انستیتو پاستور ایران از ساخت واکسن های هاری انسانی خبرداد.

مصطفی قانعی درگفتگوباخبرنگار ایلنا در آمل گفت: امروزه پژوهش های دنیا زمانی معنی ومفهوم خواهد داشت که حوزه پژوهش کاملا روشن باشد وپژوهش گر دریک موضوع عمیق شودتا بتوانددستاوردهای بزرگی داشته باشد وبتواند اتفرح وکارهای متعدد جلوگیری کند.

وی افزود: در پاستور از همه ی بخش ها خواسته شده در راستای بیماری های عفونی پژوهش هایشان را متمرکزوسایر اموررا به دانشگاه های دیگرواگذار کنند.

رییس انستیتو پاستورایران با تاکید براینکه در سه بخش در راستای بیماری های عفونی پژوهش میشود، ابراز داشت: در بخش اول در حوزه واکسن تحقیق میشود وباید کاری کنیم که بیماری ها به حداقل برسد و در قسمت دوم باید بخش بیماری های عفونی را به روش بیوتکنولوژی دارو تهیه میشود ودر بخش سوم باید از باکتری ها استفاده کنیم وبرای اینکه افراد بیمار نشوند با باکتری ها بهبودشان بدهیم و این کاری جدیدی می باشد.

مصطفی قانعی تصریح کرد: یک تامل زیستی با موجودات زنده وباکتری ها برقرار کردیم که باکتری ها یا مانع بیماری میشوند یا از بیماری جلوگیری میکنند.

وی بابیان اینکه واکسن هاری انسانی در پاستور تهران درحال ساخت می باشد، خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت های اصلی پژوهشکده شمال کشور موضوع هاری است که براساس یک برنامه کشوری ومشخص بحثهاری را کاهش می دهد پاستورایران در حال ساخت واکسن هاری انسانی است که در تهران درحال ساخت است وواکسن هاری دامی هم در حال ساخت است والان داریم توسعه میدهیم و روی ویروس هاری یک کارهای تحقیقاتی در حال انجام می باشد.

رییس انستیتو پاستور کشور در پایان متذکر شد: در انستیتو پاستور شمال کشور مقابله با سگ ها به مردم ومسئولین آموزش داده می شود ونحوه کنترل سگ ها در این پایگاه آموزش داده می شود در گذشته تمام این کار ها در انستیتوپاستور تهران انجام میشد که امروز در انستیتوشمال کشور انجام می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز