خبرگزاری کار ایران

فرماندار اصفهان تاکید کرد:

توجه بیشتربخش‌داران به آموزش و قانون مداری دهیاران و شوراها

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۵۲۳

ه دلیل حساسیت نظارت برعملکرد دهیاران و اجرای پروژه‌های عمرانی در روستا‌ها، اکیپی متشکل از کار‌شناسان فنی تشکیل و بصورت مستمر ضمن بازدید از روستا‌ها به بررسی عملکرد دهیاران و ارائه گزارش به منظور بهبود شرایط روستا‌ها می‌پردازند.

فرماندار اصفهان درنشست شورای معاونین فرمانداری به بررسی مسائل و مشکلات بخش‌های شش گانه شهرستان پرداخت و گفت: بخشداران با جدیت بدنبال نظارت و اجرای کامل مصوبات این شورا باشند، ازاجرایی شدن نزدیک به ۱۰۰درصد از مصوبات این شورا است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، فضل ا… کفیل، با اشاره به تشکیل اکیپ بازرسی سه نفره ویژه روستا‌ها و دهیاری‌ها افزود: به دلیل حساسیت نظارت برعملکرد دهیاران و اجرای پروژه‌های عمرانی در روستا‌ها، اکیپی متشکل از کار‌شناسان فنی تشکیل و بصورت مستمر ضمن بازدید از روستا‌ها به بررسی عملکرد دهیاران و ارائه گزارش به منظور بهبود شرایط روستا‌ها می‌پردازند.

وی با تأکید بر ارائه آموزش‌های لازم به دهیاران و شوراهای اسلامی، خواستار توجه بیش از پیش بخشداران به آموزش و قانون مداری دهیاران و شورا‌ها شد.

فرماندار اصفهان تعیین هدف، شرح وظایف هر یک از مسئولین و ارائه راهکار را سه اصل اساسی در تنظیم یک سناریوی گردش کار دانست و گفت: همه مسئولین بایستی ضمن حفظ جایگاه خود نسبت به رعایت سلسله مراتب اداری و اقدامات اداری و قانونی پایبند باشند.

از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۳ جلسه شورای معاونین برگزار شده که حاصل این جلسات اتخاذ ۱۱۹ مصوبه بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز