خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

تامین اجتماعی با اجرای طرح‌های نوین، خدمات غیرحضوری ارائه دهد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۴۷۴

کم کردن بار هزینه از مردم و ارتقاء خدمات آسان‌تر و بهتر باید در اولویت برنامه‌های سازمان‌های خدماتی باشد. در این زمینه سازمان تامین اجتماعی برای بهتر کردن خدمات خود به مردم باید گام‌های بلندی بردارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان، ضمن ارزیابی فعالیت‌های با اشاره به اقدامات شایسته تامین اجتماعی بیان داشت: با توجه به اینکه سازمان تامین اجتماعی، خدمات گسترده‌ای را به اقشار مختلف جامعه ارائه می‌ دهد، لازم است با اجرای طرح‌های نوین به سمت خدمات غیرحضوری اقدام کند، چرا که کم کردن بار هزینه به مردم باید در اولویت برنامه‌ها ی مدیران قرار گیرد.

به گزارش ایلنا؛ عباس مقتدایی با اشاره به اینکه سازمان خدمات اجتماعی آسان‌تر و بهتر باید در اولویت برنامه‌های سازمان‌های خدماتی باشد در این زمینه سازمان تامین اجتماعی برای بهتر کردن خدمات خود به مردم نیزباید گام‌های بلندی بردارد، تاکید کرد: امیدواریم شاهد اینگونه اقدامات نظیر پرداخت لیست غیر حضوری کارفرمایان با هدف ارتقاء سیستم IT درسراسر کشور به خصوص استان اصفهان باشیم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان در دیدار با مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به شاخص فراگیری تامین اجتماعی دراستان اصفهان گفت: این شاخص دراستان اصفهان ۶۴ درصد و در شهرستان ۶۰ درصد است.

علی اصغردادخواه جمعیت کل استان اصفهان را بالغ بر ۵ میلیون نفر عنوان کرد و اظهار داشت: از این تعداد بیش از سه میلیون و۲۰۰ هزار نفرتحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

وی تاکید کرد: در شهرستان اصفهان بیش از یک میلیون و ۳۴۳ هزارنفر تحت پوشش بیمه هستند که رقمی بالغ بر۴۲ درصد رابه خود اختصاص داده است.

وی اظهارداشت: تعداد مستمری بگیران شهرستان ۹۰۶۵۲ پرونده و تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری را ۸۰۶۰ نفر که به ترتیب ۴۷ درصد و۴۸ درصد سهم شهرستان اصفهان است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان با توجه به طرح‌های نوین سازمان تامین اجتماعی درسال ۹۳، تعداد کارگزاری‌های فعال شهرستان را ۶ واحد، شعب اقماری ۳ واحد و کارگاههای فعال ۴۵۵۳۶ واحد که هرکدام به ترتیب نسبت به استان سهمی به میزان ۴۶ درصد، ۱۲ درصد و۴۱ درصد داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز