خبرگزاری کار ایران

مه غلیظ ۶ پرواز را در اهواز لغو و یا به تاخیر انداخت

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۴۶۲

پدیده مه غلیظ صبح روز پنجشنبه در اهواز دید افقی را تا ۵۰ متر کاهش داد.

در پی بروز مه غلیظ مشکلاتی برای تردد خودروها به ویژه خیابان های ساحلی کارون که غلظت مه بیشتر از دیگر نقاط شهر اهواز است به وجود آمد.

به گزارش ایلنا، مرکز اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی اهواز نیز اعلام کرد شش پرواز صبح این فرودگاه به دلیل کاهش دید افقی ناشی از مه غلیظ لغو شده یا با تاخیر انجام خواهد شد.

همزمان با مه غلیظ و کاهش هشت تا ۱۰درجه ای دما در اهواز، بیشتر مردم به استفاده از لباس گرم و زمستانی و وسایل گرما زا روی آوردند.

پلیس راه خوزستان از همه رانندگانی که قصد تردد در جاده های این استان به ویژه مناطق کوهستانی را دارند خواست با توجه به کاهش دید افقی ناشی از مه غلیظ و لغزندگی سطح جاده ها، با سرعت مطمئنه حرکت و از چراغ مه شکن استفاده کنند.

با وجود بروز برخی مشکلات ناشی از مه غلیظ، کشاورزان خوزستانی به ویژه گندم کاران دیم کار از این پدیده به دلیل رطوبت بالا و تاثیر بسیار خوب آن در رشد گیاه خرسندند.

اداره کل هواشناسی خوزستان اعلام کرد: تا ظهر امروز پنجشنبه با تابش تدریجی آفتاب، از غلظت مه کاسته خواهد شد ولی به دلیل رطوبت سطح زمین که ناشی از بارندگی چند روز گذشته است صبح جمعه نیز بسیاری از مناطق خوزستان با پدیده طبیعی مه رو به رو خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز