خبرگزاری کار ایران

فرماندار بابلسر:

دهیاران و شوراها برای توسعه روستاها منتظر اعتبارات دولتی نباشند

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۳۷۵

دهیاران و شوراها باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود در روستا برای ایجاد اشتغال پایدار، حل معضل زباله، توسعه بخش کشاورزی گام برداشته شود.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه احیاء ظرفیت‌های روستا موجب توسعه می‌شود، گفت: دهیاران و شوراها برای توسعه روستاها منتظر اعتبارات دولتی نباشند.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری بابلسر، کریم سجادی در بررسی مسائل و مشکلات روستای سرخدشت بهنمیر که با حضور برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان و بخشدار بهنمیر برگزار شد، با اشاره به همدلی و وفاق بین مسئولان و مردم اظهار داشت: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی همدلی و وحدت بین مردم و مسئولان است.

وی رسیدگی به امور شوراها و دهیاران را از دیگر وظایف مسئولان برشمرد و گفت: شوراها و دهیاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.

سجادی با اشاره به وضعیت مناسب اعتبارات سال‌جاری در این شهرستان اذعان داشت: شرایط کشور به گونه‌ای است که به سمت خودکفایی پیش می‌رود و تمام تلاش مسئولان تحقق منویات مقام معظم رهبری و تاکید رئیس جمهور برای نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی در کشور است.

نماینده عالی دولت در شهرستان با تاکید بر اینکه همه باید همت کنند تا اقدامات اساسی برای خودکفایی که از تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور است انجام شود، افزود: برای رسیدن به توانمندی و توسعه پایدار باید ظرفیت‌های روستایی احیا شود.

سجادی خطاب به دهیاران و شوراها با بیان اینکه شوراها و نخبگان روستا به فکر اعتبار دولتی نباشند، اظهار داشت: باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود در روستا برای ایجاد اشتغال پایدار، حل معضل زباله، توسعه بخش کشاورزی گام برداشته شود.

فرماندار بابلسر در پایان با تاکید بر احیاء ظرفیت‌های روستای سرخدشت اذعان داشت: یکی از ظرفیت‌های روستای سرخدشت آببندان است که باید برای ساماندهی آن پیگیری‌های لازم انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز