خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان؛

پروژه‌های عمرانی ورزش لرستان با مشکلات فراوانی مواجه هستند

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۳۵۶

در حوزهٔ عمرانی ۲۷ پروژهٔ در حال ساخت داریم که متاسفانه اکثر آن‌ها از نظر فنی با مشکلات فراوانی مواجه هستند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان گفت: در حوزهٔ عمرانی ۲۷ پروژهٔ در حال ساخت داریم که متاسفانه اکثر آن‌ها از نظر فنی با مشکلات فراوانی مواجه هستند.

به گزارش ایلنا، اولین جلسه‌ در دوره جدید تشکیل شورای راهبردی ورزش استان لرستان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان لرستان، با حضور برخی اعضا مربوطه و اصحاب ورزشی نویس رسانه برگزار شد.

علی یاور عزیزپور گفت: تشکیل شورای راهبردی با حضور کار‌شناسان خبره و صاحب نظر ورزش لرستان را به جلو خواهد برد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان در جلسه شورای راهبردی ورزش لرستان اظهار داشت: تشکیل شورای راهبردی فرصت خوبی برای راهنمایی و مشاوره گرفتن از دلسوزان و کار‌شناسان ورزش است.

وی عنوان کرد: با برنامه ریزی منظم و منسجم می‌توان ثبات را وارد ورزش استان کرد و مدیریت بر ورزش را نیز از روزمرگی بیرون آورد که منجر به بهبود اوضاع ورزش لرستان خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در این جلسه اظهار داشت: بر اساس چارت سازمانی ۱۶۴ پست تشکیلاتی می‌بایست در اداره کل ورزش و جوانان داشته باشیم، در حالی است که ۱۱۷ پست ما بلاتصدی هستند،
علی‌یاور عزیزپورفرد با بیان اینکه ازدیاد نیروهایی که بدون حساب و کتاب به مجموعهٔ اداره کل ورزش و جوانان تحمیل شده‌اند، یکی از مشکلات بزرگ ما محسوب می‌شود، اظهار داشت: در مقایسه با سایر ادارات، کمترین حقوق را کارکنان اداره ورزش و جوانان استان لرستان دریافت می‌کنند و ۶ ماه است که اضافه‌کار و حق ماموریت همکارانمان را به دلیل مشکلات مالی نتوانسته‌ایم پرداخت کنیم‌.

رئیس شورای راهبردی ورزش استان به وجود مشکلاتی از قبیل کمبود نیروی تخصصی و کارآمد در بدنهٔ اداره کل ورزش و جوانان، بدهی‌های میلیاردی بر جای مانده از مدیران گذشته، ناتوانی اداره کل از پرداخت اضافه کار و حق ماموریت پرسنل، تعویض بحثبرانگیز پیمان‌کاران پروژه‌های عمرانی پرداخت و گفت: در حوزهٔ عمرانی ۲۷ پروژهٔ در حال ساخت داریم که متاسفانه اکثر آن‌ها از نظر فنی با مشکلات فراوانی مواجه هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان با گلایه از وضعیت موجود، تصریح کرد: تمامی پروژه‌های عمرانی ما در ابتدا با یک پیمان‌کار شروع شده است و تا اواخر آن چند پیمان کار را تغییر داده‌اند!

عزیزپور تشریح کرد: در یکی از پروژه‌های اجرا شده‌، پس از مدتی به ما اطلاع دادند که شرکت گاز اعلام کرده به دلیل عبور مسیر لوله‌های گاز می‌بایست پروژه تخریب شو‌د.

وی با اشاره به اینکه از مجموع ۷ استخر در سطح استان که زیر نظر اداره کل مشغول به فعالیت هستند ۵ استخر در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، الشتر و الیگودرز ۱۵۰ میلیون تومان بدهی بر جای گذاشته‌اند، گفت: به شهرداری خرم‌آباد بین ۶ تا ۷ میلیارد تومان بدهی داریم‌، شرکت‌های آب و فاضلاب، توزیع برق و گاز نیز مجموعاً یک میلیارد و ۱۳۵ میلیون تومان‌ از مجموعهٔ ما طلب دارند.

مدیر کل ورزش و جوانان با اعلام اینکه آب مجموعه‌های ورزشی تختی و سیف خرم‌آباد به دلیل بدهی قطع شده است، گفت: بر اساس قانون هر مدیری موظف است در زمان تغییر و تحول تمامی بدهی‌های دوران خود را صاف کرده و بپردازد، ولی متاسفانه از دوران گذشته تا به حال، بدهی‌های زیادی در اداره ورزش و جوانان لرستان(تربیت‌بدنی سابق) روی هم تل‌انبار شده است‌.

عزیزپور در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: در برهه‌ای که تیم گهر دورود به لیگ بر‌تر صعود کرد و زیرساخت‌های لازم در هیچ کدام از ورزشگاه‌های استان وجود نداشت، کار تجهیز و ترمیم ورزشگاه تختی شروع شد، سپس با اتمام پروژه، هیچ پولی به پیمان‌کاران داده نشد و وقتی من مدیر شدم مبلغی را به آن‌ها پرداخت کردیم، ولی هنوز هم ۳۰۰ میلیون تومان بدهکار هستیم!

وی اظهار داشت: در ادارت ورزش و جوانان شهرهای استان جهت عبور و مرور و کارهای بین ادارات ما تنها ۴ دستگاه خودرو در اختیار داریم.

عزیزپورگفت: از مجموع ۴۷ هیات ورزشی ۲۰ هیات با سرپرست و یا بدون مسوول اداره می‌شوند و بعضاً که دارای رییس هستند دارای تشکیلات منظمی نیستند.

این مقام مسوول تصریح کرد: با تمام مشکلاتی که بیان کردم ولی تمام قد تلاش خواهیم کرد تا ورزش لرستان را به جایگاه واقعی خود برسانیم‌.

در اولین جلسه از دور جدید جلسات شورای راهبردی ورزش استان مصطفی بهرامی، رحیم میرنصور، منوچهر ططری، مسعود رحیمی، رضا صابونچی از اساتید مطرح رشتهٔ تربیت‌بدنی دانشگاه‌های استان لرستان، نعمت‌الله رشیدیان دبیر شورای راهبردی ورزش لرستان، حشمت‌الله امان‌الهی، محسن زاهدی و سیروس حسنوند معاونین اداره کل ورزش و جوانان لرستان و سید حامد رجایی مسوول روابط عمومی این اداره کل، سید احمد موسوی‌، میلاد فاضلی، مهران مریدی و رضا طولابی از ورزشی‌نویسان لرستانی نیز حضور داشتند‌.

در پایان تصمیم گرفته شد کمیته‌های تخصصی تشکیل و صاحب‌نظران و کار‌شناسان بیشتری به جلسات بعدی دعوت شوند. با تایید حاضرین قرار بر این شد که جلسات اعضای شورای راهبردی ورزش لرستان یک بار در ماه برگزار شود‌.

با توجه به مشکلات شدیدی که ادارهٔ کل ورزش و جوانان لرستان با آن دست به گریبان است از تمامی جامعه ورزش تقاضا داریم با درک وضعیت موجود جهت نیل به آرامش و رسیدن به راه‌کارهای علمی و عملی به کمک ورزش دیارمان بشتابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز