خبرگزاری کار ایران

علیرغم تاخیر در صدور کارت‌بازی؛

خطیبی، امیدوار به حل مشکل عیسی اندوی

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۲۶۳

خطیبی سرمربی پرشورها امیدوار است مشکل دروازه‌بان افریقایی تبار تیمش هر چه زودتر برطرف تا خیالش بابت دروازه تراکتورسازی کمی آسوده شود.

کارت بازی عیسی اندوی هنوز صادر نشده و سرمربی تراکتورسازان امیدوار است هر چه زودتر ان مشکل حل شود تا این دروازه‌بان را در اختیار داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با نمایش‌های نا امید کننده حامد لک در چارچوب دروازه تراکتورسازان مدیران این باشگاه عیسی اندوی را جذب کردند تا خلاء بزرگ درون دروازه تیم تبریزی را برای حضور در نیمه دوم لیگ برتر فوتبال پوشش دهند، ولی به نظر می‌رسد این دروازه‌بان سنگالی با مشکلاتی مواجه شده و هنوز کارت بازی‌اش صادر نشده است.

در همین ارتباط رسول خطیبی سرمربی پرشورها امیدوار است مشکل دروازه‌بان افریقایی تبار تیمش هر چه زودتر برطرف تا خیالش بابت دروازه تراکتورسازی کمی آسوده شود.

خطیبی اگرچه معتقد است عیسی اندوی مشکلی ندارد ولی اگر این دروازه‌بان مشکلی نداشت تاکنون کارت بازی‌اش صادر شده بود. باید منتظر بود تا سازمان لیگ چه مشکلاتی را در مسیر این گلر سنگالی دیده که کارت بازی‌اش را صادر نکرده است.

خطیبی در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ایلنا در مورد وضعیت آمادگی اندوی نیز خاطرنشان کرد: در فرصت تعطیلات از نظر آمادگی فنی و بدنی این دروازه‌بان درست خواهد شد و به شرایط خوب خواهد رسید.

وی همچنین درباره حضور احتمالی ناصر شفق در رأس مدیریت این باشگاه نیز به این جمله اکتفا کرد که بنده در کار هیات‌مدیره دخالتی نمی‌کنم. امیدوارم خدا کمک‌مان کند و هر چه خیر است اتفاق بیفتد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز