خبرگزاری کار ایران

وقتی امیرکبیر دنبال شغل می‌گردد؛

کوروش سلیمانی «ناگهان پیت حلبی» را کارگردانی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۰۷۸

«ناگهان پیت حلبی» یک کمدی اجتماعی است که با زبانی موزون و آهنگین سفری فانتزی و تخیلی را روایت می‌کند و سلیمانی در آن پس از ۱۷ سال با هم‌دانشکده‌ای‌های خود همکاری می‌کند.

کوروش سلیمانی در قالب نمایشی به نام «ناگهان پیت حلبی» بعداز ۱۷ سال با هم‌دانشکده‌ای‌های خود همراه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایش «ناگهان پیت حلبی» نوشته امیر علی نبویان از نویسندگان برنامه رادیو هفت و کارگردانی کوروش سلیمانی بعداز بازبینی مقرر از ۱۰ دی ماه در سالن اصلی باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران اجرا می‌شود.

این سالن که در طبقه بالای مرکز تئاتر مولوی قرار دارد؛ برای اولین‌ بار میزبان یک تئاتر حرفه‌ای خواهد شد.

کوروش سلیمانی درباره داستانی که در این نمایش روایت می‌شود؛ توضیح داد: این نمایش یک کمدی اجتماعی است که با زبانی موزون و آهنگین سفری فانتزی و تخیلی را روایت می‌کند. طی این سفر امیرکبیر به دنبال شغل وارد شهری در زمان حال شده و با مشکلات و معضلات اجتماعی روبرو می‌شود.

این هنرمند که پس از سال‌ها با تعدادی از هم‌دانشگاهیان خود از جمله وحید آقاپور همراه شده است؛ بیان کرد: نویسنده در متن سعی دارد مسائل و مشکلات اجتماعی را برای مخاطب تشریح کند. من به تئاتر بدون معنا اعتقاد ندارم و نمایش‌نامه نوشته شده در جهت اهداف همیشگی من و گروه همراهم نوشته شده است.

طبق گفته کارگردان نمایش «ناگهان پیت حلبی»؛ مسئولان امور فرهنگی دانشگاه تهران قصد دارند به این ترتیب در مدت بازسازی مرکز تئاتر مولوی چراغ تئاتر در این مجموعه را روشن نگه‌ دارند.

وحید آقاپور، علی عامل هاشمی، مسیح کاظمی، محمد طیب طاهر، ارسطو خوش‌رزم، سینا کرمی، در نمایش «ناگهان پیت حلبی» ایفای نقش می‌کنند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به آریان رضایی(دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز)، امین اولیا(دستیار دوم کارگردان)، سینا ییلاق‌بیگی(طراح صحنه)، مژگان عیوضی(طراح لباس)، رضا حیدری(طراح نور)، سمیه فراهانی(طراحی و ساخت ماسک)، سینا افشار(طراحی پوستر و بروشور)، تومیک تاروردیان(آهنگساز) و پریناز آل آقا(عکاس) اشاره کرد.

از میان عوامل نمایش «ناگهان پیت حلبی»؛ مژگان عیوضی، سینا ییلاق‌بیگی و وحید آقاپور سال‌ها قبل نیز در قالب گروهی دانشجویی با کوروش سلیمانی همکاری داشتند.

بلیت فروشی نمایش «ناگهان پیت حلبی» از ابتدای دی ماه و پس از بازبینی مقرر آغاز می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز