خبرگزاری کار ایران

رده‌بندی کیفی خودروهای سواری منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۱۸۷

شرکت بازرسی و کیفیت ایران در جدیدترین رده‌بندی کیفی خودروهای سواری داخلی در گروه خودروهای با سطح قیمتی کمتر از ۲۰ میلیون تومان، خودروی سایپا ۱۳۱ تولیدی سایپا با ۷۷.۳ نمره منفی در رتبه نخست قرار گرفت.

در رده بندی کیفی خودروهای سواری سایپا ۱۳۱ تولیدی سایپا با ۷۷.۳ نمره منفی در رتبه نخست، خودروی سایپا ۱۳۱ تولیدی پارس خودرو با نمره منفی ۷۹.۲ در رتبه دوم و سایپا ۱۳۲ با ۸۱.۵ نمره منفی در رتبه سوم قرار دارد.

به گزارش ایلنا، در گروه خودروهای در سطح قیمتی بین ۲۰ تا ۴۰ میلیون تومان نیز خودروی پارس تندر با ۲۰.۵ نمره منفی در رتبه نخست خودروهای این گروه قیمتی قرار دارد.

تندر ۹۰ تولیدی ایران خودرو و پارس خودرو نیز با ۲۰.۷ نمره منفی به طور مشترک در رتبه دوم قرار دارند. رتبه سوم نیز با ۲۲.۱ نمره منفی در اختیار پژو ۲۰۶ صندوق‌دار است.

پژو ۲۰۶ با ۲۲.۴ نمره منفی در رتبه چهارم قرار دارد. رانا با ۲۴ نمره منفی در رتبه پنجم و پژو پارس ایران خودرو خراسان با ۵۱.۱ نمره منفی در رتبه ششم قرار گرفته است.

رتبه هفتم خودروهای با سطح قیمتی بین ۲۰ تا ۴۰ میلیون تومان در اختیار پژو ۴۰۵ با ۵۱.۵ نمره منفی و رتبه هشتم با ۵۲.۱ نمره منفی در اختیار سمند است.

پژو ۴۰۵ ایران خودرو با ۵۲.۶ نمره منفی در رتبه نهم و ام وی ام ۳۱۵ با ۵۴.۷ نمره منفی در رتبه دهم قرار گرفته است.

پژو پارس ایران خودرو مازندران با ۵۴.۸ نمره منفی در رتبه یازدهم، تیبا با ۶۰.۴ منفی در رتبه دوازدهم و ام وی ام ۱۱۰ با ۸۳.۴ نمره منفی در رتبه سیزدهم قرار دارند.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی بین ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومان نیز خودروی جک اتوماتیک با ۴۴.۷ نمره منفی در رتبه نخست قرار دارد.

رتبه دوم با ۴۶.۹ نمره منفی در اختیار جک و رتبه سوم با ۵۱ نمره منفی در اختیار لیفان ۶۲۰ است.

ام وی ام ۵۳۰ با ۵۱.۱ نمره منفی در رتبه چهارم و وولیکس C۳۰ با ۵۹.۵ نمره منفی در رتبه پنجم قرار گرفته است.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی بین ۶۰ تا ۸۰ میلیون تومان خودروی لیفان X۶۰ با ۵۰.۵ نمره منفی در رتبه نخست و خودروی ام وی ام X۳۳ با ۶۴.۱ نمره منفی در رتبه دوم و آخر قرار دارد.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان نیز خودروی سوزوکی گراند ویتارا با ۱۶.۶ نمره منفی قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز