خبرگزاری کار ایران

وکیل شاکیان پرونده اتهامات مرتضوی به ایلنا خبر داد:

دستگاه قضایی از نمایندگان متهم به دریافت پول٬ استعلام‌ می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۱۵۳

تحقیقات همچنان ادامه دارد و بازپرس پرونده دستور داده در مورد نمایندگانی که اسامی آنها به عنوان دریافت‌کننده پول از مرتضوی مطرح شده است، استعلام‌های لازم به عمل آید.

یکی از وکلای شاکی پرونده تخلف مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی گفت: پاسخ استعلام‌ها در روزهای آتی به دادسرا خواهد رسید که قرار بر این بود که مرتضوی پس از تعطیلات اربعین مجددا به دادسرا احضار شود که از زمان احضار مجدد وی اطلاع دقیقی ندارم.

مصطفی ترک‌همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به پرونده سعید مرتضوی گفت: گویا مرتضوی روز سه‌شنبه به دلیل ارائه پاره‌ای از توضیحات در مورد پرونده کهریزک باید به دادسرا مراجعه می‌کرد که این اقدام صورت نگرفته است.

وی در مورد پرونده مرتضوی پیرامون تخلفات وی گفت: تا جایی بنده پیگیری کردم تحقیقات همچنان ادامه دارد و بازپرس پرونده دستور داده در مورد نمایندگانی که اسامی آنها به عنوان دریافت‌کننده پول از مرتضوی مطرح شده است، استعلام‌های لازم به عمل آید.

ترک‌ همدانی تاکید کرد: پاسخ استعلام‌ها در روزهای آتی به دادسرا خواهد رسید قرار بر این بود که مرتضوی پس از تعطیلات اربعین مجددا به دادسرا احضار شود که از زمان احضار مجدد وی اطلاع دقیقی ندارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز