خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین:

۲۶۴دستگاه اتوبوس از قزوین به مرز مهران فرستاده شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۰۳۳

۲۱۴ دستگاه اتوبوس و ۵۰دستگاه اتوبوس درون شهری برای ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی به مرز مهران ارسال شده است.

علی محمدحسینی، سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین گفت: ۲۱۴ دستگاه اتوبوس و ۵۰دستگاه اتوبوس درون شهری برای ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی به مرز مهران ارسال شده است.

به گزارش ایلنا از قزوین، محمدحسینی در نشست خبری صبح امروز به مناسبت فرا رسیدن ۲۶آذر روز حمل و نقل که با حضور مدیران عامل حمل و نقل شهرداری قزوین برگزار شد، با گرامیداشت این روز افزود: این مجموعه تلاش کرده است تا بتواند در حد توان خود به زائرین اربعین حسینی خدمات مطلوبی را ارائه کند.

وی در ادامه با اشاره به احداثپایانه نسیم شمال قزوین گفت: برای احداثپایانه نسیم شمال قزوین در حال پیگیری تملک اراضی مورد نیاز هستیم که هم اکنون در مراحل پایانی کار قرار دارد.

وی بیان کرد: عملیات عمرانی پروژه احداثپایانه نسیم شمال شهر قزوین بعد از پایان مراحل تملک آغاز خواهد شد و با احداثاین پایانه، تمام سفرهای شمال کشور به این پایانه انتقال یافته و بار ترافیکی درون شهری کاهش می‌یابد.

محمد حسینی گفت: پایانه نسیم شمال قزوین در زمینی به مساحت ۳۷هزار مترمربع در بلوار میرزا کوچک خان، تقاطع نسیم شمال احداثخواهد شد.

وی افزود: احداثاین پایانه با توجه به کاهش بار ترافیکی میدان ۲۲ بهمن و همچنین مقاصد شمال و شمال غرب کشور در دستور کار قرار گرفته است.

محمدحسینی با تشریح ایستگاه‌های در حال فعالیت افزود: اکنون ۲ پایانه اتوبوسرانی برون شهری آزادگان با ۳۲هزار مترمربع عرصه و ۷هزار و ۴۰۰ مترمربع اعیانی و پایانه غرب با۸ هزار مترمربع عرصه و ۶۰۰ مترمربع اعیانی در حال فعالیت هستند.

وی بیان کرد: در پایانه آزادگان شهر قزوین ۲۲غرفه تجاری و در پایانه آزادگان غرب قزوین ۵ غرفه تجاری وجود دارد.

وی تعداد ایستگاه‌های ساماندهی شده برون شهری را ایستگاه الموت شرقی و بوئین زهرا نام برد و گفت: ایستگاه الموت غربی در مرحله ساماندهی است.

محمدحسینی افزود: ۱۶ شرکت با ۳۱۳ دستگاه اتوبوس برای برون شهری، ۳ شرکت با ۱۷۶ دستگاه مینی بوسبرای برون شهری و ۷ شرکت با ۵۴۰ دستگاه سواری کرایه در حال فعالیت هستند.

این مسوول بیان کرد: ۸۴ درصد اتوبوس، ۶ درصد مینی بوس و ۱۰ درصد سواری کرایه سهم سفرهای برون شهری از پایانه‌ها را بر عهده دارند.

وی تعداد کل مسیرهای اتوبوسرانی برون شهری از مبدأ شهر قزوین را ۱۲ شهر بیان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز