خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش؛

واگذاری رایگان سهام استقلال و پرسپولیس به پیشکسوتان آغاز یک رقابت ناسالم خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۰۱۵

اینکه بخواهیم ۲۰ درصد از سهم باشگاه ها را رایگان بدهیم روزنه ای را باز کرده ایم تا ۲۰ درصدهای بعدی نیز به وجود بیاید که در نهایت این باشگاه است که متضرر خواهد شد.

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس گفت: اینکه بخواهیم ۲۰ درصد از سهم باشگاه ها را هبه کنیم روزنه ای بازکرده ایم تا ۲۰ درصدهای بعدی نیز به وجود بیاید که در نهایت این باشگاه است که متضرر خواهد شد.

به گزارش ایلنا، عباسعلی منصوری آرانی، با تأکید بر لزوم واگذاری هرچه سریع تر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: در اینکه این دو باشگاه دولتی باید هرچه سریع تر به بخش خصوصی واگذار شوند تردیدی نیست.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه ورزش ما به گونه ای است که دولت توان پرداخت مالی آنها را ندارد، گفت: در کشورهای توسعه یافته نیز ورزش به بخش های خصوصی واگذار شده است چرا که خصوصی سازی در ورزش باعثپیشرفت این حوزه شده و در کنار آن سودآوری نیز به همراه خواهد داشت.

وی در ادامه با انتقاد از واگذاری رایگان ۲۰ درصد از سهم هریک از باشگاه های پرسپولیس و استقلال به پیشکسوتان فوتبال، اصل واگذاری را امری الزامی دانست و تاکید کرد: در مسیر واگذاری این دو باشگاه، ایجاد برخی استثنائات کار را خراب کرده و رقابت سالم برای خصوصی سازی را از بین می برد.

منصوری آرانی در گفتگو با خانه ملت تصریح کرد: اینکه بخواهیم ۲۰ درصد از سهم باشگاه ها را رایگان بدهیم روزنه ای را باز کرده ایم تا ۲۰ درصدهای بعدی نیز به وجود بیاید که در نهایت این باشگاه است که متضرر خواهد شد.

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اکنون شرایط پرسپولیس و استقلال به گونه ای شده است که خود پیشکسوتان نیز تمایل دارند هرچه سریع تر اوضاع این دو باشگاه سر و سامان پیدا کند لذا بهتر است اجازه دهیم سازمان خصوصی سازی به تنهایی امر واگذاری را بر عهده بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز