خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال صورت گرفت؛

معامله ۴۳۶ هزار میلیارد ریال سهم در بورس

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۸۱۶

شاخص بازار اول به ۵۲ هزار و ۳۱۳ واحد و شاخص بازار دوم به ۱۳۹ هزار و ۸۶۸ واحد رسید.

از ابتدای امسال، ۱۱۸ میلیارد و ۱۳۵ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۴۳۶ هزار و ۸۴۱ میلیارد ریال دادوستد شده است. در این مدت ۷۲ هزار و ۴۵۸ خریدار در ۲۵۴ هزار و ۷۴۰ دفعه به داد و ستد پرداختند.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، در این مدت، تعداد دو میلیون و ۹۶۹ هزار و ۵۴۱ سرمایه گذار، در ۱۰ میلیون و ۲۲ هزار و ۸۹۳دفعه این تعداد سهام را خریداری کرده اند. بازار سهام از ابتدای سال ۱۷۵ روز کاری فعالیت داشته است.

همچنین در هفته منتهی به ۱۹ آذر ماه، سه میلیارد و ۱۵۱ میلیون سهم به ارزش هفت هزار و ۷۰۷ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران معامله شد.

براساس آمار موجود، در این مدت، همه سهام خریداری شده به صورت خرد و بلوک معامله شد.

شاخص کل بورس اوراق بهادار در هفته ای که گذشت با کاهش ۱.۱۴ درصدی به ۷۱ هزار و ۴۳ واحد رسید.

در عین حال شاخص صنعت در آخر هفته، بر روی عدد ۵۹ هزار و ۵۲۱ واحد ایستاد. شاخص بازار اول به ۵۲ هزار و ۳۱۳ واحد و شاخص بازار دوم به ۱۳۹ هزار و ۸۶۸ واحد رسید.

در هفته منتهی به ۱۹ آذرماه، تعداد ۶۷۴ هزار و ۷۱۸ برگه اوراق مشارکت به ارزش ۶۷۶ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار معامله شد. این در حالی است که از ابتدای سال ۱۱ میلیون و ۳۰۸ هزار و ۶۴۷ برگه اوراق مشارکت به ارزش ۱۱ هزار و ۳۱۳ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار خریداری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز