خبرگزاری کار ایران

بازار ارز امروز شاهد افزایش ۱۲ تومانی دلار بود

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۵۵۹

بانک مرکزی امروز پنجشنبه ۲۰ آذر ماه ارزش ۳۹ ارز رسمی را اعلام کرد که بر طبق آن ۲۰ ارز افزایش و ۱۶ ارز کاهش یافت.

بازار ارز امروز شاهد افزایش ۱۲ تومانی دلار بود و این در حالی است که همچنان دامنه نوسانات این ارز محدود و حضور فعالان غیر رسمی در بازار کمرنگ شده است.

به گزارش ایلنا، بانک مرکزی امروز پنجشنبه ۲۰ آذر ماه ارزش ۳۹ ارز رسمی را اعلام کرد که بر طبق آن ۲۰ ارز افزایش و ۱۶ ارز کاهش یافت. سایر ارزها نیز با ثبات بها معامله شدند.

قیمت ارزهای رسمی و ارزش آنها در بازار در جدول زیر درج شده است

بانک مرکزی دینار کویت را ۹۲ هزار و ۴۶۸ ریال، یکصد بات تایلند ۸۲ هزار و ۹۷ ریال، دلار سنگاپور ۲۰ هزار و ۵۳۳ ریال، کرون دانمارک ۴ هزار و ۵۰۸ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۴ هزار و ۸۲۳ ریال، ریال قطر ۷ هزار و ۳۹۷ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۷۲۷ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۲۴ هزار و ۵۳۸ ریال، سومونی تاجیکستان ۵ هزار و ۲۶۶ ریال، بولیوار ونزوئلا ۴ هزار و ۲۸۶ ریال، یکصد روپیه نپال ۲۷ هزار و ۲۷۲ ریال و ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۵۶ ریال قیمت گذاری شدند که افزایش یافتند.

براساس این گزارش، کرون نروژ ۳ هزار و ۷۶۲ ریال، ریال عمان ۶۹ هزار و ۹۵۵ ریال، یک هزار روبل بلاروس ۲ هزار و ۴۴۹ ریال، دینار بحرین ۷۱ هزار و ۴۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲ هزار و ۳۳۴ ریال، رینگیت مالزی ۷ هزار و ۷۲۱ ریال، افغانی افغانستان ۴۶۵ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۳۳۸ ریال، روبل روسیه ۴۹۳ ریال، یکصد درام ارمنستان ۵ هزار و ۸۹۰ ریال، دینار لیبی ۲۰ هزار و ۴۸۱ ریال و منات آذربایجان ۳۴ هزار و ۳۹۳ ریال تعیین قیمت شدند که با کاهش بها همراه شدند.

گفتنی است،، لیر سوریه ۱۵۳ ریال و دلار هنگ کنگ ۳ هزار و ۴۷۵ ریال با ثبات بها معامله شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز