خبرگزاری کار ایران

سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد:

پرداخت غیرحضوری حق بیمه کارگران ساختمانی میسر شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۵۸۱

«بیمه‌شدگان صاحبان حرف و مشاغل آزاد، بیمه‌شدگان ادامه بیمه به طور اختیاری و کارگران بیمه‌شده ساختمانی می‌توانند با ورود به سامانه برگ پرداخت غیر حضوری به نشانیwww. samt. tamin. ir و درج کد ملی و رمز اینترنتی، برگ پرداخت حق بیمه را ایجاد و مندرجات آن را مشاهده و صادر و همزمان از طریق درگاه های اینترنتی بانک‌های رفاه کارگران و ملت نسبت به پرداخت آن اقدام کنند».

مدیرکل امور فنی بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: تمامی کارگران بیمه‌شده ساختمانی، بیمه‌شدگان صاحبان مشاغل آزاد و بیمه شدگان اختیاری می‌توانند برگ پرداخت حق بیمه را به صورت غیرحضوری پرداخت کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، «سیروس نصیری» گفت: این گروه از بیمه‌شدگان برای دریافت برگ پرداخت نیازی به حضور در شعبه ندارند، بلکه می‌توانند فقط با داشتن رمز اینترنتی حق بیمه خود را پرداخت کنند.

وی ادامه داد: بیمه‌شدگان صاحبان حرف و مشاغل آزاد، بیمه‌شدگان ادامه بیمه به طور اختیاری و کارگران بیمه‌شده ساختمانی می‌توانند با ورود به سامانه برگ پرداخت غیر حضوری به نشانیwww. samt. tamin. ir و درج کد ملی و رمز اینترنتی، برگ پرداخت حق بیمه را ایجاد و مندرجات آن را مشاهده و صادر و همزمان از طریق درگاه های اینترنتی بانک‌های رفاه کارگران و ملت نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

نصیری خاطرنشان کرد: بیمه‌شدگان در بخش مربوطه برای انجام این مهم نیاز است مدت پرداخت حق بیمه مورد نظر را بر اساس ماه درج کنند.

وی تصریح کرد: ضروری است بیمه شدگان اختیاری و مشاغل آزاد دقت کنند که مهلت پرداخت حق بیمه هرماه تا آخرین روز ۲ ماه بعد خواهد بود وخارج از این مدت حق بیمه قابل پرداخت نبوده ونیازمند به تمدید قرارداد است.

نصیری تأکید کرد: چنانچه بیمه شده‌ای به نحوی از انحاء حق بیمه مقرر را در موعد قانونی پرداخت نکند، ارتباط وی با سازمان قطع شده وادامه بیمه پردازی وی موکول به تسلیم درخواست مجدد وموافقت سازمان تأمین اجتماعی وانعقاد قرارداد جدید خواهد بود.

وی افزود: در آینده نزدیک سایر بیمه شدگان گروه‌های خاص دیگر مانند قالیبافان و… نیز می‌توانند همانند گروه‌های موصوف، حق بیمه خود را به صورت غیرحضوری(اینترنتی) پرداخت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز